BIG DATA cikkek
MTÜ vezérelte újabb közös nyilatkozat az adatvezérelt turizmusért
Novembertől a vendéglátóhelyek és a turisztikai attrakciók is csatlakoznak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központhoz (NTAK), így Magyarország legátfogóbb, valós idejű big data állománya segíti a magyar turizmus fejlődését. A célokat a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a szakma meghatározó képviselői közös nyilatkozat aláírásával erősítették meg.
A Big Data alapú turizmusmenedzsment jövője
A Dunakavicsok podcast friss műsora a Big Data jelenség turizmusra gyakorolt hatásaival foglalkozik.
Big data a turizmusban
Biztosan vannak még olyanok, akik emlékeznek gyermekkorunk nyaralásaira: a család utazási katalógusból választotta ki azt, hogy hová utazunk, melyik hotelben fogunk lakni és hogy milyen fakultatív programokon fogunk részt venni.
Technológia, testreszabás és big data
Tévedünk, ha azt gondoljuk: a Lufthansa hátradől, hogy leszüretelje a kabinátalakításba fektetett eurómilliárdok gyümölcseit. A jövőben arra fordít jelentős összegeket, hogy – mint azt Heike Birlenbach, a Lufthansa európai értékesítésért és marketingért felelős alelnöke megfogalmazta – „bárhova is menjen az utas, mindenhol ott legyünk, hogy élménnyé tegyük az utazást”.
Az okosvárosok választ adhatnak a jövő kihívásaira
Az intelligens rendszerekkel működtetett metropoliszok a jelenleginél fenntarthatóbb és élhetőbb alternatívát kínálnak a városlakók számára.
Új játék: marketingközhelyeket keresünk!
Lapos és gyilkos? Akkor jöhet! - a Kreatív és az IBM az évszázad marketingközhelyeit keresi, most induló játékában. Megéri nevezni, mert nyereményre is lehet számítani: a fődíj egy Ipad Mini, egy wellness-hétvége és egy egyoldalas hirdetés a Kreatívban.