Új játék: marketingközhelyeket keresünk!

Lapos és gyilkos? Akkor jöhet! - a Kreatív és az IBM az évszázad marketingközhelyeit keresi, most induló játékában. Megéri nevezni, mert nyereményre is lehet számítani: a fődíj egy Ipad Mini, egy wellness-hétvége és egy egyoldalas hirdetés a Kreatívban. 

A technológia mindent megváltoztat, a marketing régi szabályait is. Segíts ledönteni a régi marketinges berögződéseket a Kreatív és az IBM közös játékában! Pályázz egy marketingközhellyel, amit régen ugyan tanítottak, de mára már vállalhatatlanná vált.

Küldhetsz egy, vagy többmondatos

  • klasszikus, de már elavult idézetet egy nyugalmazott marketinggurutól,
  • agyonszajkózott, de kétes értékű mondást a szakirodalomból vagy a sajtóból,
  • elterjedt marketinglózungot vagy üres bullshitet egy preziből vagy előadásból. 

Szabadon választott gyakorlat:

  • a mondat mellé küldhetsz személyes történetet, amelyből kiderül, hogyan vetted fel a harcot egy marketingközhellyel,
  • vagy az oldschool gondolatra válaszolhatsz annak vicces kicsavarásával is.

A játékba nem konkrét cégek vagy márkák szlogenjeire, reklámanyagaira való reflexiókat várunk, hanem a marketing, reklám, pr területén legjellemzőbb lózungokat.

Néhány példa

„Kiemelt célunk, hogy a fogyasztói insightot a stratégiai kihívások mentén monetizáljuk, a piaci penetráció maximalizálásának érdekében. Ennél kevesebbel nem érhetjük be!” 

„Képzeld magad a fogyasztó cipőjébe, ugyanakkor próbálj meg a dobozon kívül gondolkozni. Bizony, nem könnyű, de ez az ügyfélmenedzsment alfája és omegája.”

„Crowdsourcing – jegyezzük meg jól a szót, ez az új buzzword, a tengeren túl már mindenki erről beszél.”

„A reklámra költött pénz fele az ablakon kidobott pénz, csak nem tudjuk, melyik fele. Elképesztő, hogy John Wannamaker 150 évvel ezelőtti gondolatai mennyire megőrizték frissességüket napjainkra is.”

„Content is king, ha szabad így fogalmaznom. Talán csak annyival egészíteném ki, hogy, distribution is queen.”

„Ahogy a SWOT analízisemben utaltam rá, legnagyobb erősségünk a gyengeségeink feltárása lehet.”

Kedvcsinálóként pedig jöjjön két nevezés - a játék indításához felkért Armadillo ügynökségtől és a Kaméleon Reklámtól. Közhelyeik már versenyben vannak. 

Arany Gábor, Armadillo, operatív igazgató

AKCIÓ – na, ezt így nagybetűvel, ettől megőrülök, szerintem ez áll az első helyen. Az egyszerű marketinges az egyszerű emberre így próbál hatni, de ennek az elcsépelésnek a vége az, hogy nem látjuk a fától az erdőt! Ma már minden akciós, így hogy legyen ereje? 

Kiakasztóan nagy bullshit és idegesítő a Friss felirat a tejen, főleg a dobozos tejen. Egyszer elmagyaráztatnám vidéken élő rokonaimmal, hogy mi is a friss tej, amikor lefejed és felforralod, majd iszod. Az friss. A dobozban, x nap után max. tartósított, de semmi esetre sem friss. Kiborító.


Kaméleon Reklám

„Mindjárt kész a kért módosítás.” - Szabó Dániel, head of online creative

„Szenvedélyesen elhivatott és páratlanul rugalmas csapatunkkal, valamint egyedülállóan széles, trendteremtő marketing-megoldásokat tartalmazó szolgáltatás-portfóliónkkal a nap 24 órájában fáradhatatlanul dolgozunk azért, hogy partnereinkkel karöltve, a marketing-kommunikációs szakma izgalmas kihívásait leküzdve, teljesíthessük ügyfeleink kéréseit, kívánságait és vágyait." - Anti Ádám, szövegíró

„Mivel a blogon a Recepteken kívül a menüpontok majd a weboldalra fognak mutatni, így jó lenne ha minél jobban hasonlítanának színvilágban egymásra, de azért legyenek mégiscsak egyediek." - Seszták István, system administrator

 

A játék menete

Küldd el pályázatodat a [email protected] címre "Közhely" tárggyal október 6-ig! Az e-mailben szerepelnie kell a pályázó és munkahelye nevének, titulusának és mobilos elérhetőségének.

A beérkezett anyagokat a Kreativ.hu oldalon közzétesszük, de nem kerül ki mind automatikusan, csak azok, amelyek megfelelnek a kiírásban foglaltaknak, tehát nem sért konkrét márkákat, cégeket és nincs politikai, ideológiai üzenete. A nevezések számától függ, hogy az összes nevezés publikálása után a Kreatív és az IBM előzsűrizi-e azokat. Tehát a közönség vagy az összes nevezésről dönt, vagy a shortlistesekről. A legtöbb szavazatot gyűjtő pályázat nyer, holtverseny esetén a verseny szervezői döntenek.

Az eredményhirdetés október 21-én, az IBM Magyarország budapesti Business Connect konferenciáján lesz (Bálna Budapest, Fővám tér 11-12.).  

A fődíjas nyereményei

- az IBM felajánl egy 32 GB-os Ipad Minit
- a Kreatív egy két főre, két éjszakára szóló félpanziós wellness hétvégét az Amira Boutique Hotel Wellness & Spa Hévízben
- és a Kreatív magazinban egy egyoldalas bemutatkozási lehetőséget

A játékkal kapcsolatos jogi tudnivalókat és a részletes szabályzatot itt >>> olvashatod. 


Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között

Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között 

A rendezvény célja nem csupán a sport, hanem a természet, az élmény, a hagyomány és az értékek ünneplése.
Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban

Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban 

Huszonöt programmal várja nyáron látogatóit az ország egyik legnagyobb szabadtéri színháza, a Tokaj Fesztiválkatlan.
Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója

Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója 

Keserü Ilona drámai képe 40 millió forintos kikiáltási árról indul a Virág Judit Galéria árverésén.
 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.
Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket

Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket  

A korlátozáson kívüli területeket érintik a változások.
Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat 

Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk élményeit.
A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.