Turistamentes úti célok, egyre több szabadban töltött szabadidő, desztinációk helyett közös élményterek

Turistamentes úti célok, egyre több szabadban töltött szabadidő, desztinációk helyett közös élményterek  

Eljött az újturizmus kora. A Turizmus Világnapján, szeptember 27-én nagyszabású, nemzetközi konferenciát rendezett a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Turizmus Intézete, amelynek témái a fenntartható, felelős és regeneratív turizmus kilátásai és lehetőségei voltak. Helyszíni beszámolónk következik.  
Nemzetközi konferencia a Turizmus Világnapja alkalmából - jöjjön el Ön is!

Nemzetközi konferencia a Turizmus Világnapja alkalmából - jöjjön el Ön is! 

Meghívó a Turizmus Világnapja alkalmából a Budapesti Metropolitan Egyetemen megrendezendő szakmai tanácskozásra a fenntartható és felelős turizmus jegyében.
A METU képviseli hazánkat a Helsinki Design Héten

A METU képviseli hazánkat a Helsinki Design Héten 

A rendezvény a legnagyobb tervezői és építészeti fesztivál az északi országokban. Az idei rendezvénysorozat központi témája a kreatív történetmesélés lesz, ezt tükrözi a fesztiválhét címe is: „Egyszer volt, hol nem volt…”.

Turizmussal foglalkozó startupok jelentkezését is várja a METU 

METU GARAGE néven indít startup-programot Magyarország legnagyobb magánkézben lévő felsőoktatási intézménye. A Budapesti Metropolitan Egyetem a képzési kínálatának megfelelően a turizmus-vendéglátás, az üzlet, a kommunikáció, és a művészet területéről egyaránt várja a startupok jelentkezését.
Nemzetközi szállodaipari konferencia a Metropolitanen

Nemzetközi szállodaipari konferencia a Metropolitanen 

A Budapesti Metropolitan Egyetem az EuroCHRIE 2016 nemzetközi konferencián látja vendégül a szálloda- és vendéglátóipar legnagyobb vezetőit.

Nyílt napot tart F&B képzéséről a Metropolitan 

A Budapesti Metropolitan Egyetem ősszel induló Food & Beverage menedzser szakirányú továbbképzése kapcsán Nyílt napot tart.
Hogyan csábítsuk belföldi utazásra az Y-generációt?

Hogyan csábítsuk belföldi utazásra az Y-generációt? 

Márkastratégia, más utazók jó értékelései és élmények kellenek ahhoz, hogy az Y-generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni - derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója, dr. Sziva Ivett turizmus-szakértő legfrissebb kutatásából. Számos magyar régió felismerte már ezt, de van még hová fejlődni.

Food & Beverage menedzser képzés indul a Metropolitanen 

Magyarországon elsőként a Budapesti Metropolitan Egyetem indít F&B menedzser felnőttképzést, melynek ötletét a vendéglátóiparban felmerülő komoly szakemberhiány, a Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett Gasztronómia éve és a Magyarországon megrendezett Bocuse d'Or adta Dr. Grotte Judit szakvezető számára.
Fejlesztések és kihívások a természeti térségekben

Fejlesztések és kihívások a természeti térségekben 

A Budapesti Metropolitan Egyetem Turizmus Menedzsment mesterszakán, a Desztináció- és örökségmenedzsment specializáción tanuló végzős hallgatók a hazai természeti térségek fejlesztésével foglalkoztak, Dr. Sziva Ivett szakirány- és kutatásfelelős vezetésével. Az eredményeket a hallgatók 2016. május 14-én, prezentációs napjuk keretében mutatták be.
Hogyan érdemes megjelennie az online térben egy desztinációnak?

Hogyan érdemes megjelennie az online térben egy desztinációnak? 

A Budapesti Metropolitan Egyetem és a Magyar TDM Szövetség közös kutatást indított 2015 novemberében a hazai desztinációs márkák online megjelenésének vizsgálatáért.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!