Chatbot cikkek
Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával
Mesterséges inteligenciával teszi hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a légitársaság.
Budapest Fórum: az internetes kommentelők fele robot
A magyar fővárosban megtartott kétnapos konferencia fő témája a fenntarthatóság és a környezetvédelem volt. A fenntartható demokráciák építése volt az idei Budapest Fórum fő motívuma. A konferenciát immár harmadik alkalommal rendezte meg a Fővárosi Önkormányzat, a Poitical Capital elemzőintézet és a CEU Demokrácia Intézete.
Marija, Málta chatbotja
A VisitMalta a napokban mutatta be Marijat, az első virtuális máltai polgárt, a Turisztikai és Fogyasztóvédelmi Minisztérium által szervezett „2030-as digitális turisztikai tervekről" szóló konferencián.
Bejött a bécsieknek a WienBot
Ez a város chatbotja, amely 2021-ben 2,3 millió választ adott a helyiek kérdéseire. Ezzel a bécsiek egyik legfontosabb információforrásává nőtte ki magát. A legtöbben a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban fordultak hozzá.
Színre lép Amelia, a Wizz Air új chatbotja
A Wizz Air bevezeti új, Amelia nevű, angol nyelvű chatbotját. A társaság új virtuális asszisztense információkat ad a járatokkal kapcsolatban, és általános utazási tudnivalókkal is szolgál - tájékoztatta lapunkat a társaság.
Kommunikációs fejlesztés az MSZÉSZ-nél
Új szolgáltatás könnyíti meg a kommunikációt a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével.
Bécsi intézkedések járvány idején
Taxis utalvány az időseknek, chatbot és szükségszállás a hajléktalanoknak. Bécs nagyvonalú intézkedésekkel segít a lakosoknak a koronavírus elleni védekezésben.