Színre lép Amelia, a Wizz Air új chatbotja

A Wizz Air bevezeti új, Amelia nevű, angol nyelvű chatbotját. A társaság új virtuális asszisztense információkat ad a járatokkal kapcsolatban, és általános utazási tudnivalókkal is szolgál - tájékoztatta lapunkat a társaság.

A Wizz Air új chatbotját az amerikai légi közlekedés egyik úttörője, Amelia Earhart inspirálta, aki a női pilóták közül elsőként repülte át egyedül az Atlanti-óceánt. A légitársaság így tiszteleg a repülés női szereplői előtt, hogy chatbotját egy ilyen legendáról nevezte el, ezzel is tovább erősítve elköteleződését egy egyenlőbb légi ipar mellett.



Amelia, a chatbot, örömmel válaszol számos olyan témában, mint például a COVID-19 járvány, a csomagok kezelése, a fizetési módok, a check-in, az önkéntes lemondás, a kisgyermekekkel való utazás, ülőhelyválasztás, stb. A virtuális asszisztens ingyenesen használható, és célja, hogy az utasok könnyen jussanak információhoz anélkül, hogy kapcsolatba kelljen lépniük a légitársasággal telefonon vagy e-mailen keresztül, mindezt a vállalat weboldalának átböngészése nélkül. Ezenfelül mostantól a Wizz Air kollégákkal folytatott chat is ingyenesen elérhető, amennyiben az ügyfeleknek olyan kérdéseik vannak, amelyekre Amelia még nem tud válaszolni.

A légifuvarozó várja a visszajelzéseket az új szolgáltatás kapcsán, mert a virtuális asszisztens a felhasználói  igények mentén képes fejlődni, tanulni. A chatbot jelenleg angol nyelven, korlátozott számú téma kapcsán érhető el, azonban a fokozatos bővítésnek és fejlesztésnek köszönhetően egyre több témát lesz képes lefedni, így segítve a cég honlapjának látogatóit.

A virtuális asszisztens mellett ezentúl az új „live chatet” biztosító ügyfélszolgálati kollégák is elérhetők a WIZZ járataival, és a szolgáltatásokkal kapcsolatos valamennyi kérdéssel kapcsolatban, amennyiben a chaten keresztül intézett foglalásmódosítások pénzügyi tranzakciót nem igényelnek.


Nemzetközi elismerést kapott a Turkish Airlines

Nemzetközi elismerést kapott a Turkish Airlines  

A Turkish Airlines-t „Fenntartható Finanszírozás Úttörője” díjjal tüntette ki az Ishka – egy nemzetközi légiipari pénzügyi és adatelemző cég.
A Wizz Air minden közel-keleti járatát leállította

A Wizz Air minden közel-keleti járatát leállította  

A közel-keleti helyzet további eszkalálódása miatt.
Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál

Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál 

Egy régi szakembert bíztak meg a hajózási részleg globális vezetői feladatával.
 Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni?

Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni? 

Az elmúlt években a repülés sokak számára nemcsak elérhetővé, de sok esetben a legolcsóbb utazási móddá vált.
Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése?

Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése? 

Úgy tartják, a légitársaságok vagy a foglalási oldalak követik a kereséseinket, hogy így emeljék az árakat. De vajon van ennek valóságalapja?
Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni

Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni 

Június 21-étől július 27-ig jelentősen változik a közlekedési rend az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon a rákosrendezői állomáson pályafelújítása miatt.
Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.