Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával

A Wizz Air bejelentette, hogy virtuális asszisztens chatbotja, Amelia ezentúl hangalapú támogatással is képes lesz segíteni az utasokat. Járatkimaradás esetén az utasok mostantól automatikus telefonhívást kapnak valós idejű információkkal. A légitársaság célja a fejlesztéssel, hogy az előre nem látható fennakadások esetén minél hamarabb és minél hatékonyabban tudjon tájékoztatást nyújtani utasai számára.

Az elmúlt hetekben az időjárás és a légiforgalmi irányító vállalatok kapacitáshiánya alapvetően határozták meg az európai légi közlekedést. Így annak ellenére, hogy a légitársaság megfelelően felkészült a szezonra, és minden tőle telhetőt megtett a zökkenőmentes nyári időszak érdekében, sajnos elkerülhetetlenné váltak a késések.

Mindezek ellenére a légitársaság továbbra is mindent megtesz azért, hogy az utasok ebből keletkezett kellemetlenségeit enyhítse.

Annak érdekében, hogy az utazási élményt javítsa és valós idejű tájékoztatást nyújthasson utasainak az esetleges járattörlések, -átütemezések és öt órát meghaladó késések esetén, elérhetővé teszi új, automatizált hangrobotját. Az új hangalapú megoldás mellett a légitársaság utasainak továbbra is lehetőségük lesz írásbeli csevegésre Ameliával az online chatboton keresztül.

 Airbus A321neo
Airbus A321neo
Fotó: Wizz Air

Valós idejű tájékoztatást képes nyújtani

Amelia, a légitársaság hangrobotja az érintett járatok utasait automatikusan felhívja, majd tájékoztatja a járattal kapcsolatos legfontosabb információkról és útmutatást nyújt a további lehetőségekről.

A hívás során az alábbi funkciók állnak az utasok rendelkezésére:

  • Személyre szabott tájékoztatás: Az utasokat a hangrobot a nevük és a járatinformációik alapján szólítja meg, majd három főbb opciót kínál fel számukra: ingyenes átfoglalást a leghamarabb induló járatra, a jegyár 120 százalékos visszatérítését WIZZ-pontokban, vagy a befizetett viteldíj 100 százalékos visszatérítését az eredeti fizetési formában.
  •  
  • Szállástámogatás: A nem helyi lakosoknak tájékoztatást nyújt a környéken található szállásokról.
  •  
  • Kapcsolattartó pontok: Részletesen tájékoztat arról, hogy az utas aktuális repülőtéri tartózkodási helye alapján hol találja meg a legközelebbi illetékest, akitől segítséget kérhet.
  •  
  • Kommunikációs csatornák: Emlékeztet arra, hogy a fontos információk a foglalásnál megadott e-mail címen és SMS-számon érkeznek.
  •  
  • További segítség: Útmutatás a repülőtéri információs pultokhoz vagy a Wizz Air speciális segélyvonalához.

Annak érdekében, hogy a segítségnyújtás valóban sikeres legyen, Amelia az első kapcsolatfelvételt követő 30 percben újból hívást kezdeményez, amely során az utasok jelezhetik, hogy megoldódott-e a felmerülő problémájuk. A hívások fogadása alapvetően ingyenes, de az utas előfizetési csomagjától függően fizetendő roamingdíj előfordulhat.

A légitársaság azt tanácsolja utasainak, hogy az utasfelvétel során kiemelten figyeljenek arra, hogy hogy az aktuális és pontos telefonszámot és e-mail címet adják meg a rendszer számára. Ezzel biztosíthatják, hogy bármilyen fennakadás esetén azonnal tájékoztatást kaphassanak.

A hangrobot a magyar piac mellett Ausztriában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Olaszországban és Romániában érhető el, egyelőre kizárólag angol nyelven. Amelia azonban hamarosan további nyelveken is meg fog szólalni: többek közt arab, bolgár, francia, német, olasz, orosz, román, spanyol, ukrán, és természetesen magyar nyelvet beszélő utasait is támogatni fogja a légitársaság, hogy a repülés újra önfeledt élmény lehessen mindenki számára.


Előzetes kártérítés landolt a torontói repülőgép-baleset utasainál

Előzetes kártérítés landolt a torontói repülőgép-baleset utasainál  

A Delta Air Lines 30 000 amerikai dollárt (11.500.000 forint) ajánlott fel minden utasnak, aki a hétfőn Torontóban kényszerleszállást végrehajtó repülőgépen tartózkodott.
Latin-Amerikában is ott robognak a zöld buszok

Latin-Amerikában is ott robognak a zöld buszok 

A Flix erősíti jelenlétét a latin-amerikai buszpiacon.
Jól indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Jól indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 

Minden idők legmagasabb januári utasforgalmával indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Feltűnőbb színt kapnak a szegedi villamosok

Feltűnőbb színt kapnak a szegedi villamosok 

A szürke Tram-train járatok élénk sárga színben pompáznak ezentúl.
Jön az új KRESZ?

Jön az új KRESZ? 

A 27 oldalas dokumentum célja a jelenlegi, nehezen átlátható szabályrendszer korszerűsítése és a mai közlekedési szokásokhoz igazítása.
Minden, ami eddig tudható a Torontóban landoló és átforduló gépről – VIDEÓVAL

Minden, ami eddig tudható a Torontóban landoló és átforduló gépről – VIDEÓVAL 

A baleset egy erős havazást követően történt.
Ezeket az utakat jobb, ha két napig elkerüli

Ezeket az utakat jobb, ha két napig elkerüli  

Kedden és szerdán lezárások lesznek Budapesten delegáció közlekedése miatt.
BKK: hamarosan indul a Flórián téri felüljárók felújítása

BKK: hamarosan indul a Flórián téri felüljárók felújítása 

Március elsejétől lezárják a déli hidat.
Törökország új, nagy sebességű vasúti összeköttetést indít

Törökország új, nagy sebességű vasúti összeköttetést indít 

Az új nagysebességű vonat mindössze 3 óra alatt összekapcsol két fő európai várost.
Ausztriában elmarasztalták a Wizz Airt

Ausztriában elmarasztalták a Wizz Airt 

Tisztességtelen szerződési kikötések és kereskedelmi gyakorlat miatt.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.