Kutatás: szereti a csípőset a magyar

Kutatás: szereti a csípőset a magyar 

Az utóbbi időszakban növekedett a csípős termékek kedveltsége. A hazai fogyasztók ötöde jelezte, hogy az elmúlt néhány évben szokott rá ezekre az élelmiszerekre, derül ki a Gyulahús Kft. friss, reprezentatív kutatásából.
Csípős ételekkel az Alzheimer-kór ellen

Csípős ételekkel az Alzheimer-kór ellen 

Egy új kutatás meglepő kapcsolatot vél felfedezni a csípős ételek fogyasztása és az Alzheimer-kór között.
Megéri-e csípőset enni, ha növeli a demencia kockázatát?

Megéri-e csípőset enni, ha növeli a demencia kockázatát? 

A rendszeresen chilit vagy jalapeno paprikát fogyasztó idősebb embereknél nagyobb a kockázata a demencia kialakulásának - ezt állapították meg a Dél-ausztráliai Egyetem és a Katari Egyetem tudósai egy hosszú távú kutatásban.
Több tucat gyerek rosszul lett a világ legerősebb chili paprikájától

Több tucat gyerek rosszul lett a világ legerősebb chili paprikájától 

Az Indiana Állam-beli New Castle Middle School több mint két tucat diákja „megbetegedett", miután kipróbálták az egyik osztálytársuk által behozott Carolina Reaper paprikát, állította az iskola igazgatója.
Miért szeretik a magyarok a csípőset?

Miért szeretik a magyarok a csípőset? 

Legtöbben magáért a csípős érzetért, és nem a pozitív élettani hatásért esznek erőset – derül ki a BURGER KING® friss internetes kutatásából. Ugyanakkor a válaszadók 94%-a tudja, hogy a fűszeres étel mértékkel fogyasztva jót tesz a szervezetnek. Az étteremlánc annak kapcsán készített felmérést, hogy Angriest WHOPPER® néven a hazai BURGER KING® éttermekben is elérhető a magyarok ízléséhez különösen közel álló, minden eddiginél csípősebb hamburger.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!