Idén utazási irodákat is teszteltek a próbavásárlók 

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfélelégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
Indul a második hangszépségverseny!

Indul a második hangszépségverseny! 

Újra meghirdeti a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a call-centereseknek szánt hangszépségversenyét. A díj ismét egy wellness-hétvége.

A direkt marketing és annak sötét oldala 

Felhívnak, rabolják az időt és még lerázni sem könnyű őket – ez az általános tapasztalat a kéretlen direkt marketinges megkeresések kapcsán. Szétnéztünk, mi a helyzet ma spamfronton.

Picit soványabb a reklámtorta 

Elindult a Médiapiac éves, tapolcai konferenciája, az első programpont a 2012-es reklámpiac méretének bejelentése. Mennyi pénz folyt be a médiacégekhez és hogyan? Ezt mondták el az iparági szövetségek.

Megvan a legszebb call-centeres hang 

A Magyar Telekom munkatársát választották a legszebb hangú call-centeresnek a Kreatív Online olvasói.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!