A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Golden Dove előtt még egy díjat átadott a múlt héten megrendezett Reklámfeszten.
A szövetség contact center tagozata által szervezett „legszebb hangú call-centeres” versenyre közel 140 nevezés érkezett. Az előzsűrizést követően a Kreatív Online-on futó közönségszavazáson az előzetesen kiválasztott 10 hang közül Meier Lídiát, a Magyar Telekom munkatársát választották győztesnek a látogatók.
A verseny nyereményét a Neckermann biztosította, amely egy kétéjszakás wellness-hétvége két fő részére félpanziós ellátással egy magyarországi Danubius szállodában. A díjat a Neckermann marketingigazgatója, Kálmán Péter és Kovácsházy Dénes, a contact center tagozat elnöke adták át Meier Lídiának.
Meier Lídia (Magyar Telekom)
A hír bővebben itt olvasható.
Forrás: Kreatív Online