A Magyar Turizmus Zrt. kampányt indít az egészséges táplálkozásért 

Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfi termékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában - jelentette be Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese a budapesti Nagyvásárcsarnokban tartott sajtótájékoztatón szerdán Budapesten.

Idén két tájjellegű termék kapta meg a HÍR-védjegyet 

Az új HÍR-védjegyek mellett átadták a falusi és agroturizmus idei elismeréseit is a "Vidéki örökségeink a Kárpát-medencében” címmel rendezett konferencián. A Vidékfejlesztési Minisztérium Hagyományok-, Ízek-, Régiók (HÍR) programja keretében működő 2014. évi HÍR-védjegyet az idén "A Bodrogköz Tájmúzeumáért Alapítvány" cigándi apróbéles, illetve a hajdúböszörményi "Civilek a Lakóhelyért" hagyományos repcetúra alapján készülő Kossuth kifli pályázata kapta.

41 előállító 95 terméke viseli már a HÍR védjegyet 

A Hagyományok-Ízek-Régiók (HÍR) gyűjteményben Magyarország 7 régiójának 300 tradicionális mezőgazdasági terméke és élelmiszere található, közöttük különböző fűszerek, növény-és állatfajták, italok, zöldségek és gyümölcsök.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!