Hibrid munkavégzés cikkek
A munkavállalóknak hibrid munka esetén sokszor gőzük sincs a feladatukról
Minden harmadik munkavállalónak több mint hat hónapra van szüksége ahhoz, mire komfortosan tud mozogni az új pozíciójában. Többek közt ez derült ki a BonsaiX magyar onboarding szokásokról készített online kutatásából
Irodai székfoglalót hozhat a hibrid munkarend
Mióta egyes cégek a hibrid munkavégzés alatt kevesebb asztalt tartanak fenn, előfordulhat, hogy az irodai beosztás felborul. Lehet, hogy az asztalunk már nem csak a mi asztalunk, sőt lehet, hogy különböző helyeken kell dolgoznunk, kihasználva az irodaépület különböző helységeit. Hogyan alkalmazkodhatunk az új rendszerhez? Ebben segít a HRCENTRUM.
Ezek a szabályok beléptetőkártyás munkaidő nyilvántartás esetén
A COVID-19 jelentős változást hozott az irodahasználati szokásokban, ennek következtében hosszabb távon a hibrid munkavégzés hódíthat teret. De felmerülhet a kérdés, miként tartható be, hogyan ellenőrizhető az irodai jelenlét egy ilyen rendszerben.
Hibrid munkavégzési keretek
Bár már a nagyobb cégek többsége eldöntötte, hogy hibrid felállásban fog dolgozni a járvány után, sok dolgozónak még így is kényelmetlen jelezni azt, hogy melyik napokon szeretne az irodában lenni. Mivel a hibrid munkaidő egyik alapja, hogy magát a dolgozót is bevonják a döntésbe, így most nekik is véleményt kell formálniuk.
Fenntarthatósági szempontból jobb a hibrid munkavégzés
A HRFeed korábbi írásából kiderült, hogy a munkavállalók számára egyre fontosabb, hogy olyan munkahelyet találjanak, ahol a vállalati kultúra része a fenntarthatóságért való törekvés, a környezetvédelem. Akkor a cégek által nyújtott termék, szolgáltatás, valamint a vállalati stratégia kapcsán beszélgettünk erről szakértőinkkel, most azonban a szervezet működésének központi helye, az iroda fenntarthatósága kerül előtérbe – az átalakuló munkavégzési igények és a zöldebb iroda kapcsán Tomaj Zsófia, fenntartható fejlődési szakértő nyújtott segítséget a HRFeed-en.