A magyar főváros ideális hátteret biztosít az immár ötéves IKONO küldetéséhez, azaz olyan terek létrehozásához, ahol a művészet, a játék és a meglepetés találkozik, és ahol kiléphetünk a megszokott keretek közül. A Play outside the line megközelítés az IKONO márka alapértékévé vált, célja pedig az, hogy újradefiniálja a kulturális és szabadidős élmények fogalmát.
A budapesti IKONO-ra a közel kétéves nyitás óta közel 220 000 fő volt kíváncsi.
Az ide látogatók 80 százaléka külföldről érkezett, a legtöbben Németországból, az Egyesült Királyságból és az Egyesült Államokból látogattak el a Váci utcai kiállítótérbe. Az IKONO vonzereje a digitális világban felnőtt, élményekre és személyes kifejezésre nyitott fiatalok körében különösen erős. A vendégek döntő többsége a Z generáció és a millenniumi korosztály tagja. A látogatók rendszerint baráti társaságokban vagy párokban fedezik fel az interaktív, érzékszervi és fotózásra is inspiráló installációkat.
Fotó: IKONO
A budapesti helyszín az egyik legkedveltebb állomása a márka európai hálózatának.
„Budapest olyan város, ahol a történelem találkozik a merész kreativitással és ez tökéletesen összhangban van az IKONO szellemiségével”
– mondja Fernando Pastor, az IKONO társalapítója és vezérigazgatója.
A vállalat 2020-ban nyitotta meg első helyszínét Madridban – a COVID-19 járvány kellős közepén – és azóta gyorsan terjeszkedett: Barcelonában, Rómában, Bécsben, Berlinben, Budapesten és Koppenhágában is megjelent.