Ital Magyarország cikkek
Azonnali állami beavatkozást kérnek azok a borászok, akiket az Ital Magyarország megkárosított
33 hazai borász azt kéri a felelős minisztertől, hogy kezdeményezze az Ital Magyarország Kft. (IMO) stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítését, tudta meg a 24.hu portál.
Csődbe ment az egyik nagy hazai italforgalmazó
Nagyjából harminc hazai borászatot sújt az Ital Magyarország Kft. (IMO) csődje, köztük a legnagyobb magyarországi pincészeteket. A forgalmazó 350 millió forinttal tartozik partnereinek. A becsődölt cég vezetőjének családtagjai viszont bejelentkeztek, hogy továbbvinnék az üzletet, tudta meg a 24.hu.
3 érdekesség a furmint világnapja alkalmából
Immár harmadik éve ünnepeljük február elsején a furmint világnapját, mely az első magyar szőlőtípushoz rendelt nemzetközi ünnep. Ennek alkalmából az IMO – Time for wine 3 érdekességet gyűjtött össze a tokaji borvidék csúcsgasztronómiában is helytálló fő fajtájának.
Íz, szín és ár alapján választ bort a magyar
A magyar fogyasztók 95 százalékban magyar borokat vásárolnak és fogyasztanak, közel háromnegyedük pedig egyáltalán nem iszik külföldi bort – tudtuk meg Szabó Ádámtól, az Ital Magyarország marketingigazgatójától.
Magyarország ízei palackba zárva: 750
Ahány ember, annyi ízlés, ahány hangulat, annyiféle bor. Létezik azonban az univerzálisan jónak nevezhető bor, ami nem drága, nem édes vagy száraz, hanem mindig pont azt nyújtja, amit a fogyasztója az adott pillanatban elvár tőle. Ezt üzeni a 750 brand, mely több mint 50 hazai pince közel 400 borát képviseli.