A 750 egy kreatív boros kezdeményezés az Ital Magyarországtól, melynek fő célja, hogy formálja a fogyasztó ízlését, fejlessze a borfogyasztási kultúráját.
Az új brand lényege, hogy a bort ismerő és szerető fogyasztónak nem az évjárat, a márka vagy az elért versenyeredmény számít, hanem, hogy ízlik-e neki a bor vagy sem.
Minden évszakban/ napszakban/ élethelyzetben más és más bort kíván a fogyasztó, a 750 pedig attól különleges, hogy a széles palettáról mindig megtalálja a fogyasztó az adott hangulatához illő italt.
A 750 brand több mint 50 hazai, magas minőséget képviselő pince közel 400 remek borának képviseletét látja el nemzetközi- és hazai láncok, valamint nagykereskedő partnerek felé. Ide sorolhatjuk többek között a Kristinus, a Bock Pince, a Lajvér, a Vinatus, a Bodri Pince, a Takler Pince, a Royal Tokaj, a Frittmann Pince, a Thummerer Pince, a Polgár Pincészet, a Laposa Pincészet, a Mészáros Pince, a Bolyki Pincészet, Gál Tibor borait, valamint a Freixenet cava-it is. Saját pincészetükből származó boraik is nagy népszerűségnek örvendenek a fogyasztók körében: a Velence ötösfogata a letisztult stílusával hódít, míg a Balaton 750 vidám darabjai a nyárias, fiatalos életérzés átadására helyezik a hangsúlyt. A Bognár Pincészet színes választékából pedig mindenki megtalálja a hangulatához illő bort: legyen az akár Bognár Borbirtok, akár Corvus Tokaj, Báthory vagy Lovassy.
S hogy mi is a 750 valójában? A talaj, a zöldmunka, a nap, a szüret, a pince, a palack, a címke, a márka, az íz, az öröm. Ez minden a borról, ez a 750.
Forrás: Élelmiszer Online