Adatvezérelt marketing a turizmusban

Adatvezérelt marketing a turizmusban 

Ahogy Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke fogalmazott a szövetség csütörtöki ülésén, ma az adatoknak, a tényeknek van a legnagyobb szerepe a turisztikai döntésekben. Ezt a gondolatot támasztotta alá és fejtette ki az Adatvezérelt marketing a turizmusban című előadás, Jakab Zsófiának, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettesének tolmácsolásában.
Új statisztikai híroldal indul a szakmának

Új statisztikai híroldal indul a szakmának 

Egyebek között ez is kiderült a Magyar Turisztikai Ügynökség szerdai rendezvényén a nyolc hónapja nyitott budapesti Kosmo Hotelben, amelyben a társaság az adatokra alapuló turizmusmarketing és értékesítés vívmányait kívánta bemutatni a szakmának.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!