Kampányok cikkek

Az ország, ahol a fenntarthatóság nem cél, hanem része a mindennapoknak
Ez Németország, amelynek turisztikai képviseletét a Német Turisztikai Hivatal (DZT) látja el, Magyarországon Czeiszing Miklós vezetésével. Ezért nem volt véletlen, hogy a május 8-án (a szintén német anyacéggel rendelkező) Kempinski Hotel Corvinus Budapestben tartott tájékoztatóra érkezők mintegy ráhangolódásként BKK-jegyet kaptak ajándékba, újrahasznosított anyagból készült reklámtáskát találtak a székeiken, és a szakmai program zárásaként kínált ebéd alapanyagai sem a földgolyó túloldaláról, hanem - szintén a fenntarthatóság jegyében – Németországból érkeztek: éppúgy a friss spárga, akárcsak a különféle szép bortételek is.

Véleményvezérekkel dolgozik az MTÜ
A Magyar Turisztikai Ügynökség nyári belföldi kampányának fontos résztvevői az influencerek, vagy más néven véleményvezérek. De kik azok az influencerek, és miért érdemes velük együttműködni turisztikai kampányokban is?

MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány
Újabb régiók és turisztikai ajánlatok bekapcsolásával folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. áprilisban elindított 2011-es belföldi kommunikációs kampánya, amely nem pusztán Magyarország izgalmas oldalát mutatja be, hanem magát az utazás gondolatát pozícionálja újra.