Kampányok cikkek
![Az ország, ahol a fenntarthatóság nem cél, hanem része a mindennapoknak](https://turizmusonline.hu/i/8/e/3/d/c/7/c/b/3/a/1/1/2/d/7/b/4/b/9/c/az-orszag-ahol-a-fenntarthatosag-nem-cel-hanem-resze-a-mindennapoknak_md.jpg)
Az ország, ahol a fenntarthatóság nem cél, hanem része a mindennapoknak
Ez Németország, amelynek turisztikai képviseletét a Német Turisztikai Hivatal (DZT) látja el, Magyarországon Czeiszing Miklós vezetésével. Ezért nem volt véletlen, hogy a május 8-án (a szintén német anyacéggel rendelkező) Kempinski Hotel Corvinus Budapestben tartott tájékoztatóra érkezők mintegy ráhangolódásként BKK-jegyet kaptak ajándékba, újrahasznosított anyagból készült reklámtáskát találtak a székeiken, és a szakmai program zárásaként kínált ebéd alapanyagai sem a földgolyó túloldaláról, hanem - szintén a fenntarthatóság jegyében – Németországból érkeztek: éppúgy a friss spárga, akárcsak a különféle szép bortételek is.
![Véleményvezérekkel dolgozik az MTÜ](https://turizmusonline.hu/i/7/8/3/e/8/5/2/9/b/0/f/b/d/8/c/7/0/f/a/2/velemenyvezerekkel-dolgozik-az-mtu_md.jpg)
Véleményvezérekkel dolgozik az MTÜ
A Magyar Turisztikai Ügynökség nyári belföldi kampányának fontos résztvevői az influencerek, vagy más néven véleményvezérek. De kik azok az influencerek, és miért érdemes velük együttműködni turisztikai kampányokban is?
![MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány](https://turizmusonline.hu/i/6/2/7/b/0/4/9/4/4/f/7/0/1/5/3/4/d/3/6/e/mt-zrt-folytatodik-a-belfoldi-kampany_md.jpg)
MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány
Újabb régiók és turisztikai ajánlatok bekapcsolásával folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. áprilisban elindított 2011-es belföldi kommunikációs kampánya, amely nem pusztán Magyarország izgalmas oldalát mutatja be, hanem magát az utazás gondolatát pozícionálja újra.