Az ország, ahol a fenntarthatóság nem cél, hanem része a mindennapoknak

Az ország, ahol a fenntarthatóság nem cél, hanem része a mindennapoknak 

Ez Németország, amelynek turisztikai képviseletét a Német Turisztikai Hivatal (DZT) látja el, Magyarországon Czeiszing Miklós vezetésével.  Ezért nem volt véletlen, hogy a május 8-án (a szintén német anyacéggel rendelkező) Kempinski Hotel Corvinus Budapestben tartott tájékoztatóra érkezők mintegy ráhangolódásként BKK-jegyet kaptak ajándékba, újrahasznosított anyagból készült reklámtáskát találtak a székeiken, és a szakmai program zárásaként kínált ebéd alapanyagai sem a földgolyó túloldaláról, hanem - szintén a fenntarthatóság jegyében – Németországból érkeztek: éppúgy a friss spárga, akárcsak a különféle szép bortételek is.
Véleményvezérekkel dolgozik az MTÜ

Véleményvezérekkel dolgozik az MTÜ 

A Magyar Turisztikai Ügynökség nyári belföldi kampányának fontos résztvevői az influencerek, vagy más néven véleményvezérek. De kik azok az influencerek, és miért érdemes velük együttműködni turisztikai kampányokban is?
MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány

MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány 

Újabb régiók és turisztikai ajánlatok bekapcsolásával folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. áprilisban elindított 2011-es belföldi kommunikációs kampánya, amely nem pusztán Magyarország izgalmas oldalát mutatja be, hanem magát az utazás gondolatát pozícionálja újra.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!