A Mystery Hotel Budapesté a legjobb luxus lobbi Európában

A Mystery Hotel Budapesté a legjobb luxus lobbi Európában 

Óriási magyar siker a vendéglátóipari design legrégibb és legrangosabb díjának számító, Gold Key Awards for Excellence in Hospitality Design döntőjében New Yorkban. A hotel- és étterem design Oscar-díjaként is emlegetett versenyben a Varró Zoltán dizájner által tervezett Mystery Hotel Budapesté lett a legjobb európai luxus lobbi.
Elhalasztják az árrés adózás bevezetését

Elhalasztják az árrés adózás bevezetését 

2018. évi LXXXII. törvényrendelkezései alapján a beutaztató irodák nem alkalmazhatják külföldi partnereik felé a fordított ÁFA elszámolást. A MUISZ a jogszabály elfogadását követően a Pénzügyminisztériumhoz fordult és sikerült elérnie, hogy a rendelkezés hatálybalépése 2020. január 1. napjáról 2021. január első napjára módosuljon.

Egy Budapest van! 

A budapesti turizmus fenntarthatóságát célzó lobbitémákról egyeztetett Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFT) ügyvezetője és Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) elnöke. Az előremutató javaslatokat a két mértékadó szervezet stratégiai partnerségben, együtt képviseli a nemzeti turizmusirányítás és a fővárosi döntéshozók felé - tudtuk meg pénteken a BFTK-tól.
Erős lobbianyaggal rukkolt elő a Magyar Utazási Irodák Szövetsége

Erős lobbianyaggal rukkolt elő a Magyar Utazási Irodák Szövetsége 

Örökzöld témák és vadonatúj problémák is megjelennek abban a lobbianyagban, amelyet a Magyar Utazási Irodák Szövetsége a napokban juttatott el a szakmát felügyelő tárcához.
A Nouvelle Vague avatta fel a Le Méridien Hub-ot

A Nouvelle Vague avatta fel a Le Méridien Hub-ot 

A Le Méridien Budapest december 4-én avatta fel átalakított lobbyját, a Hub-ot, ami nem más, mint egy új elképzelés, mely újraértelmezi a hagyományos szálloda lobbyt átalakítva közösségi találkozó hellyé, teret adva új ötletek megvitatásának, eszmecseréjének. A Hub koncepció 2011-ben indult útjára és jelenleg is világszerte uralkodik a Le Méridien szállodákban, továbbfejlesztve a Starwood díjat nyert és azóta is alkalmazott „Arrival Experience” és kávézási kultúra programját.
Elege van a turisztikai szakmának a szép szavakból

Elege van a turisztikai szakmának a szép szavakból 

Kezd elege lenni a szakmának a fióknak gyártott lobbianyagok és a meg nem valósult ígéretek tengeréből – derült ki egy tegnapi egyeztetésen.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!