Új ügynökséggel dolgozik a British Airways 

A brit légitársaság az Ogilvy menesztése után jelentette be, hogy az egyéb kreatívfeladataikat is végző Bartle Bogle Hegarty készítheti a jövőben a vállalat kiemelt ügyfeleinek szóló lojalitásmarketing-aktivitásait is.

Díjazzák a magyarok a hűségprogramokat 

Magyarországon a fogyasztók 46 százaléka vásárol olyan üzletben, amely hűségprogramot kínál lojális vevőinek, miközben a magyar kifejezetten lojális a boltjához – derül ki a Nielsen kutatásából.

Nagyon lojálisak vagyunk a márkákhoz 

Magyarországon a fogyasztók 46 százaléka vásárol olyan üzletben, amely hűségprogramot kínál lojális vevőinek, miközben a magyar kifejezetten lojális a boltjához – derül ki a Nielsen kutatásából.

Amit megspórolnak, legközelebb elköltik  

Több mint 60 közösségi vásárlói oldal működik már Magyarországon. A vevők többsége nő, budapesti és 30 év alatti, ez is elhangzott Turizmus Akadémia - Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusban című konferenciánkon, amelyet kedden az Oxygen Wellness Központban tartottunk. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!