A veterán direktmarketinges Simon Hall-lal és Warren Moore-ral hozott létre ügynökséget a Bartle Bogle Hegarty (BBH), amely a British Airways (BA) direkt- és lojalitásmarketingjét fogja menedzselni - írja a Brand Republic.
A légitársaság megbizatása egy hat hónapos kiválasztási és tenderprocedúra eredménye, miután korábban szakítottak az ügyfélkommunikációjukat 8 évig ellátó Ogilvy One-nal. Az eredeti indulók közt a Mother, az Anomaly, a Grey illetve a végén alulmaradó SapientNitro is szerepelt. Abigail Comber, a BA marketingvezére elmondta, a kreativitás és a radikalizmus voltak a legfontosabb kritériumok, melyet ügyfélként elvártak.
A társaság kommunikációját a 80-as években még a Saatchi & Saatchi, a 90-es években pedig már az M&C Saatchi szervezte. A BBH 2005 óta dolgozik a BA-nek.
Forrás: Kreatív Online