Megtévesztés cikkek

Három légitársaság reklámját betiltották a britek
Félrevezette a közvéleményt reklámjaival a három légitársaság, ugyanis olyan kifejezéseket használt, amelyek egyszerűen nem felelnek meg a valóságnak, írja a BBC híre nyomán a kreativ.hu szakmai portál.

Alaposan megbírságolták ezt a szálláskereső portált
Egy ausztrál bíróság pénzbüntetésre kötelezte az amerikai Expedia Grouphoz tartozó online szállásfoglalási szolgáltatót, a Trivagót. A nálunk is ismert oldalt azért marasztalták el, mert a bíróság szerint félrevezetően tájékoztatta a látogatóit a hotelszobák áráról.

Ígérgetett, de továbbra is csőbe húz a Booking.com
A legnépszerűbb szállásfoglaló oldal, a Booking.com továbbra is megtéveszti felhasználóit egy friss kutatás szerint. Pedig korábban már megígérték, hogy felhagynak a rossz gyakorlatukkal.

Egy szálloda medencéje a képen...és a valóságban
Egy brit turista hölgy egy vietnami szállodában foglalt szobát, ahol a képek alapján csodálatos panoráma mellett lubickolhatott – volna.
Ismét pénzbüntetéssel sújtotta a GVH a Kaland Travelt
A tavaly decemberi, 1,3 millió forintos büntetés után idén ismét pénzbírsággal sújtotta a Gazdasági Versenyhivatal a Kaland Travel Kft.-t megtévesztő hirdetés miatt.
Utazási irodák célkeresztben
Utazási hirdetéseket vizsgált a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), tavaly október óta öt utazásszervezővel szemben indult eljárás hiányos vagy megtévesztő tájékoztatás miatt – mondta Basa Andrea, a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője az M1 televízióban. A szóvivő a Turizmus Online kérdésére közölte: van olyan eljárás, amely már közel egy éve folyamatban van.
A panzió, amely szállodának hiszi magát
A vizsgált szállodák 22 százaléka, 173 szálláshelyből 38 megtéveszti a vendégeket, azaz besorolási szintje nem felelt meg a követelményeknek, vagy panzióként jogsértően nevezte magát szállodának - ez derült ki a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) legfrissebb vizsgálatán.