MSense: az érzékek birodalma 

nagyszabású rendezvényen mutatták be a magyarországi és szlovákiai Mercure szállodák az MSense szervízkultúrát, amelynek célja a még teljesebb vendégélmény kialakítása. A magyar kezdeményezés nyomán a programot nemzetközi szinten is átvehetik a jövőben.
Érzéki kihívás a Mercure régiós szállodáiban

Érzéki kihívás a Mercure régiós szállodáiban 

Az Accor szállodavállalat legkevésbé sztenderdizált márkája, a Mercure új szolgáltatási kultúrát vezet be hazai és szlovákiai szállodáiban. Az érzékekre ható program az MSense nevet viseli.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!