Banánon reklámozza magát Ecuador

Banánon reklámozza magát Ecuador 

24 millió tonnás exportjával Ecuador a világ egyik legjelentősebb banánnagyhatalma. 

Nem zárt be a tokiói külképviselet 

Szeptember másodikán megjelent,„Országmarketing: merre tovább a japán piacon” c. írásunkban tévesen állítottuk, hogy bezárt a tokiói magyar turisztikai képviselet.

Nemzeti turizmusmarketing: a vita folytatódik 

A hét elején a MATUR budapesti tagozata nyílt szakmai állásfoglalásban osztotta meg a nemzeti turizmusmarketinggel kapcsolatos véleményét, meglátásait, amelyet Mi a baj a nemzeti turizmusmarketinggel? címmel olvashattak a TurizmusOnline-on.

Válasz a MATUR budapest tagozatának szakmai állásfoglalására 

A TurizmusOnline.hu oldalon 2011. március 20-án megjelent MATUR budapesti tagozatának állásfoglalására reagálva a Magyar Turizmus Zrt. szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében néhány – a turisztikai szakma körében egyébként nem ismeretlen – tényre, szempontra hívja fel a figyelmet:

Nyílt válasz a Matur budapesti tagozatának állásfoglalására 

Sejtettük, hogy vitát fog kavarni a MATUR budapesti tagozatának turisztikai országmarketinggel kapcsolatos állásfoglalása. Az első hozzászólás már meg is érkezett, alább olvashatják Karsai Árpád turisztikai tanácsadó véleményét.
Mi a baj a nemzeti turizmusmarketinggel?

Mi a baj a nemzeti turizmusmarketinggel? 

A Magyar Turisztikai Egyesület (MATUR) budapesti tagozatának elnöksége időszerűnek tartja, a hazai turisztikai országmarketing kérdéseivel kapcsolatos álláspontjának újrafogalmazását, amelyről nyílt szakmai állásfoglalást is kiadott. A MATUR budapesti tagozatának témával kapcsolatos meglátásai olvashatók az alábbiakban: 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!