Országmarketing cikkek

Banánon reklámozza magát Ecuador
24 millió tonnás exportjával Ecuador a világ egyik legjelentősebb banánnagyhatalma.
Nem zárt be a tokiói külképviselet
Szeptember másodikán megjelent,„Országmarketing: merre tovább a japán piacon” c. írásunkban tévesen állítottuk, hogy bezárt a tokiói magyar turisztikai képviselet.
Nemzeti turizmusmarketing: a vita folytatódik
A hét elején a MATUR budapesti tagozata nyílt szakmai állásfoglalásban osztotta meg a nemzeti turizmusmarketinggel kapcsolatos véleményét, meglátásait, amelyet Mi a baj a nemzeti turizmusmarketinggel? címmel olvashattak a TurizmusOnline-on.
Válasz a MATUR budapest tagozatának szakmai állásfoglalására
A TurizmusOnline.hu oldalon 2011. március 20-án megjelent MATUR budapesti tagozatának állásfoglalására reagálva a Magyar Turizmus Zrt. szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében néhány – a turisztikai szakma körében egyébként nem ismeretlen – tényre, szempontra hívja fel a figyelmet:
Nyílt válasz a Matur budapesti tagozatának állásfoglalására
Sejtettük, hogy vitát fog kavarni a MATUR budapesti tagozatának turisztikai országmarketinggel kapcsolatos állásfoglalása. Az első hozzászólás már meg is érkezett, alább olvashatják Karsai Árpád turisztikai tanácsadó véleményét.

Mi a baj a nemzeti turizmusmarketinggel?
A Magyar Turisztikai Egyesület (MATUR) budapesti tagozatának elnöksége időszerűnek tartja, a hazai turisztikai országmarketing kérdéseivel kapcsolatos álláspontjának újrafogalmazását, amelyről nyílt szakmai állásfoglalást is kiadott. A MATUR budapesti tagozatának témával kapcsolatos meglátásai olvashatók az alábbiakban: