Panaszkezelés cikkek

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság
Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) „határozott aggodalmainak” adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció - írja az AIRportal.hu.
A MUISZ-szal közös védjegy kialakítását javasolja a FEOSZ
Nagy érdeklődés kísérte a MUISZ idei első üzleti reggelijét. A rendezvénysorozat során előadások és szakmai beszélgetések formájában vitatják meg a szövetség tagjai az utazási szektor aktuális kérdéseit. Az első alkalommal fogyasztóvédelemről és kommunikációról kaphattak képet a résztvevők a Rudas Bistro-ban.
Ezek a leggyakoribb utaspanaszok
Járattörlés és késés, a csomagra való túl sok várakozás és goromba személyzet a fő sérelmek.