Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság 

Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) „határozott aggodalmainak” adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció - írja az AIRportal.hu.

A MUISZ-szal közös védjegy kialakítását javasolja a FEOSZ 

Nagy érdeklődés kísérte a MUISZ idei első üzleti reggelijét. A rendezvénysorozat során előadások és szakmai beszélgetések formájában vitatják meg a szövetség tagjai az utazási szektor aktuális kérdéseit. Az első alkalommal fogyasztóvédelemről és kommunikációról kaphattak képet a résztvevők a Rudas Bistro-ban.

Ezek a leggyakoribb utaspanaszok 

Járattörlés és késés, a csomagra való túl sok várakozás és goromba személyzet a fő sérelmek.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!