Egy brit felmérés szerint nem alakul túl fényesen az utasok bizalma a turisztikai üzletágban: a nyaralók csupán 30%-a állítja, hogy megbízik a légitársaságokban és utazási irodákban.
A leggyakoribb panaszok között szerepelnek a járattörlések és -késések, illetve az, ha egy szállás nem felel meg a leírásnak, de a goromba és segíteni nem szándékozó személyzet miatt is sokan sopánkodnak.
Íme a leggyakoribb panaszok:
1. Járattörlés- és késés (30%)
2. Sokat kell várni a poggyászkiadásra (25%)
3. A szállás nem olyan, mint a leírásban (24%) / Goromba személyzet (24%)
4. Késés és járattörlés más közlekedési eszköz esetén (20%) / Koszos szállás (20%)
5. Információhiány késés vagy járattörlés esetén, illetve egyéb problémák a személyzettel (17%)
Forrás: Tourexpi