Közterületi vs. közösségi médiapiac

Közterületi vs. közösségi médiapiac 

Már ugyanabból a pozícióból verseng a fogyasztók figyelméért a közterületi reklám, mint a közösségi média vagy az internet, derült ki az outdoor cég JCDecaux Hungary országos reprezentatív kutatásából , melyben a különböző reklámfelületek COVID utáni elérését és megítélését vizsgálták. 

Hátra lehet dőlni, a válságnak vége! 

Az Adage átnézte a Zenith Optimedia médiaügynökség 2014-re vonatkozó piaci előrejelzését, amit december 8-án tettek közzé, és tíz pontban levonta a tanulságokat, mi meg összefoglaljuk az ő összefoglalójukat, hogy önnek kevesebbet kelljen olvasni, de mégis tájékozott legyen. 

Picit soványabb a reklámtorta 

Elindult a Médiapiac éves, tapolcai konferenciája, az első programpont a 2012-es reklámpiac méretének bejelentése. Mennyi pénz folyt be a médiacégekhez és hogyan? Ezt mondták el az iparági szövetségek.

Szűkülő reklámpiacon nagyobb turisztikai költés 

A Kantar Media listaáras adatai szerint a magyarországi cégek 4,4 százalékkal költöttek kevesebbet idén reklámra az első félévben, mint 2011 ugyanezen időszakában. A gyorséttermek, utazási irodák és légitársaságok ellenben igencsak kinyitották a bukszát.

Ennyi pénz ment reklámra tavaly 

A trendekhez hasonlóan - bár kisebb mértékben - de jobb évet zárt a reklámpiac tavaly, mint azelőtt. Listaáras reklámköltésben az élelmiszer szektort megelőzte a gyógyászati. A Kantar Media elemzése.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!