Felmérés a hazai Y-generáció utazási szokásairól

Felmérés a hazai Y-generáció utazási szokásairól 

A cseh székhelyű utazási technológiai vállalat felmérése szerint a legtöbb magyar fiatal Európán belüli úti célt választ idén. 
Tudják, hogy iszod a bort idén nyáron!

Tudják, hogy iszod a bort idén nyáron! 

A nyári időszakban legszívesebben hangulatos teraszon rosét isznak a közösségi média használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, és egy-egy nyári beszélgetés során átlagosan 3-4 dl bort fogyasztanak. A többség a fröccs mellett teszi le a voksát: a legnépszerűbb a nagyfröccs és a hosszúlépés, de bor alapú koktélokat csak minden ötödik ember választ. A válaszadók több mint kétharmada 1000 és 2500 forint között költ átlagosan egy üveg borra – többek között ezek derülnek ki a Twickel Szőlőbirtok nyári borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatásából.
Egy nyelv, eltérő utazási szokások

Egy nyelv, eltérő utazási szokások 

Az Allianz Partners megbízásából frissen publikált reprezentatív elemzés érdekes eltéréseket mutat az osztrák és német turisták utazási szokásai között. Az Ausztriában és Németországban a 18 év feletti lakosság körében elvégzett reprezentatív felmérés szerint például a németek döntését az úti cél kiválasztásánál jobban befolyásolja az adott desztináció politikai helyzete, míg az osztrákok a fogadóterület gasztonómiai kínálatát ennél jelentősebb faktornak tartják.

Papaja, miso leves és kolbász: ezt reggelizi a világ 

Az alig kétperces videóból megtudhatjuk, hogy különböző országokban mi kerül reggel az asztalra.
Az utazás uralja Facebook bejegyzéseinket

Az utazás uralja Facebook bejegyzéseinket 

A téli fagyos időben gyakran álmodozunk melegebb éghajlatról és trópusi úticélokról. Egy új kutatás szerint az utazás témája Facebook bejegyzéseinkben is gyakran megjelenik. 

Tízből kilencen eltörölnék a borravalót 

A tíz leginkább meglepő japán szokásról kérdezte olvasói véleményét a Travelo.hu az Index.hu utazási melléklete. A felmérésben arra voltak kíváncsiak, hogy melyik az a jelenség, amit gondolkodás nélkül bevezetnének hazánkban is, és mi az, amit értelmetlen, felesleges hagyományként tartanak a mai napig életben. Az összeállításban szereplő tíz szokatlan jelenség kapcsán közel 14 ezren voksoltak. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!