Zwack Unicum Nyrt. cikkek
Narancsfák árnyékában született az új Unicum
Narancsos változattal jelentkezik a gyógynövénylikőrökről ismert hazai cég, amely frissességével, olaszos ízvilágával a legújabb generációt szólítja meg.
Nagyot ment a Zwack 2022-ben
Árbevételük 13 százalékkal nőtt december végére.
Új marketingigazgató a Zwacknál
2022.október 1-től Kovács Dávid Gábor a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója. A közgazdász szakember négy év nemzetközi reklámügynökségi, valamint húsz év alkoholipari tapasztalattal érkezik ebbe a pozícióba.
Javuló eredmények a Zwacknál
A Zwack Unicum Nyrt. üzleti évének első negyedévében, 2022. április 1. és június 30. között 9,9 milliárd forint bruttó árbevételt ért el, 56 százalékkal többet, mint az előző üzleti év hasonló időszakában, nettó értékesítése 5,596 milliárd forintot tett ki, ami 56,1 százalékkal magasabb a bázis időszakinál - közölte a társaság kedden a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
Az Unicum a bátyád, akire felnézel, aki inspirál
Az Unicum több mint ital, egy különös magyar legenda. Olyan márka, amelynek történelme van, históriáját nem marketingguruknak kell kifundálniuk. Születése, újjászületése egyaránt mesébe illő, mint ahogy a Zwack-történet is igazi családregény. Zwack Sándorral, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnökével beszélgettünk.