Karrierjét a McCann-Erickson, később a Saatchi & Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd a Ballantine's marketingvezetője volt, azt megelőzően pedig Frankfurtban és Prágában dolgozott a Ballantine's anyacégénél az Allied Domecq Spirits & Wine-nál. A szakember olyan márkákért volt felelős, mint a német piac második legjelentősebb gyógynövénylikőrje, a Kümmerling.
2007-től tizenkét éven keresztül a Roust marketing- és trade marketingigazgatójaként a Jägermeister és a vodkamárkák (Royal, Russian Standard, Zubrowka), valamint néhány kiemelt márka (Metaxa, Hendrick’s) fogyasztói megítélését alakította, miközben jelentősen növelte a piacrészesedést.
„Pályám során számos országban, világhírű párlatokkal volt szerencsém foglalkozni, de talán az egyik legnagyobb megtiszteltetésnek érzem, hogy Magyarország egyik ikonikus márkaszimbólumának és egy jól felépített prémium márkaportfóliónak a továbbépítésén dolgozhatok. Az elmúlt három évben egy százmilliós forgalmú magyar kisvállalatból, a WhiskyNetből építettünk több milliárdos forgalmú középvállalatot és márkaimportőrt, miközben rengeteget tanultam és tapasztaltam vállalatirányítás, üzletfejlesztés és e-commerce területeken. Bízom benne, hogy a nemzetközi és hazai vállalatfejlesztési tapasztalataimat a nagy múltú Zwack Unicumnál is tudom kamatoztatni", mondta kinevezése kapcsán.
Kovács Dávid Gábor több éven keresztül vett részt a Szeszipari Szövetség munkájában, menedzselte az Italmérték felelős alkoholfogyasztás programot. 2004 óta működteti az első hazai Whisky Egyesületet, 2010-ben alapította a Whisky Show Budapest, majd 2018-ban a Bar Show Budapest rendezvényeket. Szívesen tart whisky-, rum-, egyéb párlatelőadásokat, kutat és ír is párlatok és italkultúra témában.
Forrás: Zwack Unikum