Bormarketing Bizottság cikkek
Váratlan menesztések a bormarketing bizottságból
Visszavonta négy tag megbízatását a borágazati marketingprogramok kidolgozásáért felelős bormarketing bizottságban Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter – tudta meg az agromonitor.hu.
Egymilliárd forint jut idén bormarketingre
Körülbelül egymilliárd forint jut 2011-ben bormarketingre, amelynek rendszerét a Bormarketing Bizottság át szeretné alakítani – mondta a bizottság elnöke szerdán Szekszárdon.
100 millió kistermelői bormarketingre
Az Agrármarketing Centrum (AMC) nettó 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők projektjeit támogassa.
Megkezdte munkáját a Bormarketing Bizottság
Megtartotta alakuló ülését a Bormarketing Bizottság az Agrármarketing Centrumban. A testület megkezdte az érdemi munkát.
Összeül a Bormarketing Bizottság
Szerdán megtartja első ülését az újjáalakult Bormarketing Bizottság - mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója, a bizottság titkára.
Szepsy István a Bormarketing Bizottságban
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter december 1-jei hatállyal kinevezte az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait – adta közre a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM)közleményét az Agromonitor.
Újjáalakult a Bormarketing Bizottság
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter december 1-jei hatállyal kinevezte az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait - közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM).
Megújuló Bormarketing Bizottság
A termelők jelenleg marketing célokra kötelező járulékot fizetnek minden Magyarországon forgalomba hozott bor után. A minőségi boroknál ez az összeg literenként 10, egyéb esetekben 5 forint - írja a Marketinginfo.