Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon 

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.
Az Accor új márkával rukkolt elő, a világ számos pontján már nyílnak is ilyen házai

Az Accor új márkával rukkolt elő, a világ számos pontján már nyílnak is ilyen házai 

Az új középkategóriás brand neve: Handwritten Collection, és 13 szállodájukat a közeljövőben már e koncepció alapján nyitják. Közös jellemzőjük, mint elhangzott a január 19-én Párizsban tartott nemzetközi online sajtótájékoztatón, hogy az ide tartozó házak esetén mindenütt jellemző a hoteltulajdonosok személyes karaktere - mintegy kézjegyük az adott helyen -,  és az épület jellege valamint belsőépítészeti elemei miatt is egytől-egyig egyedi élményt kínálnak vendégeiknek.
Debütálhat a "Balatoni hal" az éttermek étlapján

Debütálhat a "Balatoni hal" az éttermek étlapján 

 A magyar haltermelés újabb "mérföldkövének" nevezte az agrárminiszter kedden az új brand, a "Balatoni hal" eredetmegjelöléssel ellátott, uniós oltalom alatt álló termékek megjelenését.
Újabb két Accor hotel Budapesten

Újabb két Accor hotel Budapesten 

A nemzetközi szállodacsoport két hotelmárkát – ez a TRIBE és ibis – is nyit a Liberty projekt többfunkciós épületében a fővárosban.
Magyarországra hozza a TRIBE hotelmárkát az Accor

Magyarországra hozza a TRIBE hotelmárkát az Accor 

Közép-Európa első TRIBE hoteljét valósítja meg közösen az Accor szállodacsoport és a Futureal, a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb ingatlanfejlesztője.
Itt a főváros új turisztikai és marketing szervezete

Itt a főváros új turisztikai és marketing szervezete 

Budapest Brand Zrt. a neve, a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével jött létre.
Újabb márka az Accent égisze alatt

Újabb márka az Accent égisze alatt 

Best Western márkával bővült a hotellánc.

Megszűnt a Liberty Central Europe Leisure  

A Liberty International Tourism Group salzburgi székhelyű, Liberty International Reise GmbH irodája befejezte tevékenységét, a Liberty Central Europe Leisure brand megszűnt.

''Magyarországot behúzzuk Budapest alá'' 

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

A turisztikai fejlesztések alapegysége a desztináció lesz a jövőben 

Rekordgyorsasággal fogadta el a parlament az új turizmusfejlesztési törvényt. A jogszabály kimondja, hogy a turisztikai fejlesztések tervezési alapegysége a jövőben a turisztikai desztináció lesz. 

A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének 

A tagok és érdeklődők tudásának mozgósítására találkozót szervezett hétfőn a Bódis Gábor által életre hívott Hungary NEXT ország-márka-műhely civil kezdeményezés, amely a régóta hiányzó országimázs, és elsősorban a Budapest márka felépítését tűzte ki célul.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére