Brand cikkek
Az Accor új prémiummárkát vezet be Budapesten
Az Accor-csoport 2028-ra megnyitja a Swissôtel Budapest Lagoon szállás- és élményhelyet - erről írtak alá kedden megállapodást.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon
Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.
Az Accor új márkával rukkolt elő, a világ számos pontján már nyílnak is ilyen házai
Az új középkategóriás brand neve: Handwritten Collection, és 13 szállodájukat a közeljövőben már e koncepció alapján nyitják. Közös jellemzőjük, mint elhangzott a január 19-én Párizsban tartott nemzetközi online sajtótájékoztatón, hogy az ide tartozó házak esetén mindenütt jellemző a hoteltulajdonosok személyes karaktere - mintegy kézjegyük az adott helyen -, és az épület jellege valamint belsőépítészeti elemei miatt is egytől-egyig egyedi élményt kínálnak vendégeiknek.
Debütálhat a "Balatoni hal" az éttermek étlapján
A magyar haltermelés újabb "mérföldkövének" nevezte az agrárminiszter kedden az új brand, a "Balatoni hal" eredetmegjelöléssel ellátott, uniós oltalom alatt álló termékek megjelenését.
Újabb két Accor hotel Budapesten
A nemzetközi szállodacsoport két hotelmárkát – ez a TRIBE és ibis – is nyit a Liberty projekt többfunkciós épületében a fővárosban.
Magyarországra hozza a TRIBE hotelmárkát az Accor
Közép-Európa első TRIBE hoteljét valósítja meg közösen az Accor szállodacsoport és a Futureal, a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb ingatlanfejlesztője.
Itt a főváros új turisztikai és marketing szervezete
Budapest Brand Zrt. a neve, a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével jött létre.
Újabb márka az Accent égisze alatt
Best Western márkával bővült a hotellánc.
Megszűnt a Liberty Central Europe Leisure
A Liberty International Tourism Group salzburgi székhelyű, Liberty International Reise GmbH irodája befejezte tevékenységét, a Liberty Central Europe Leisure brand megszűnt.
''Magyarországot behúzzuk Budapest alá''
A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.
A turisztikai fejlesztések alapegysége a desztináció lesz a jövőben
Rekordgyorsasággal fogadta el a parlament az új turizmusfejlesztési törvényt. A jogszabály kimondja, hogy a turisztikai fejlesztések tervezési alapegysége a jövőben a turisztikai desztináció lesz.
A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének
A tagok és érdeklődők tudásának mozgósítására találkozót szervezett hétfőn a Bódis Gábor által életre hívott Hungary NEXT ország-márka-műhely civil kezdeményezés, amely a régóta hiányzó országimázs, és elsősorban a Budapest márka felépítését tűzte ki célul.