''Magyarországot behúzzuk Budapest alá''

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

A „Magyarország, MerítünkBelőled” NEXT-projektet és prezentációt az MTÜ kommunikációs vezérigazgató-helyettese Bánhegyi Zsófia és Kassitzky Attila kommunikációs igazgató úgy értékelték, mint azon szakmai kapcsolat első lépése, amely alapján a Magyar Turisztikai Ügynökség feladatai és prioritásként megfogalmazott lépései találkozhatnak az ország-márka-műhely szándékaival, azzal, hogy egy hosszú időszak után, végre jó kezekbe kerüljön a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása és jövőbeni menedzselése.

„Végre jó kezekbe került a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása”. A pillanat valóban történelmi, erősítette meg Bódis Gábor, a NEXT alapítója, miszerint minden feltétel és a lehetőség adott ahhoz, hogy a márkaépítés országos és helyi szintjei is a legmagasabb színvonalon, immár versenyképesen elinduljon, illetve folytatódjon.

Ahogyan felvázolta, a „think tank” pozícióból történő váltással a cél az, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség napi szintű tervezési, előkészítési, jóváhagyási folyamataiba becsatornázva, a több mint négy esztendeje megalakult szakmai közösség immáron a „do tank” szerepben teljesedjék ki.

A merítés szimbolikája kifejezi azt is, hogy belső elhivatottság és szenvedély, valamint az értékek világos kommunikációja nélkül nem lehet sikeresen márkát építeni. Az MTÜ nem saját percepcióra, hanem a legfrissebb kutatásokra támaszkodva, úgynevezett időtálló, vagy furure-proof brand kialakítását tűzte zászlajára, a hamarosan nyilvánosságra kerülő turisztikai stratégiájának összeállításával párhuzamosan.

Az egyes küldő-piacokra más és más, piac-specifikus üzenetekkel készül az ügynökég, amelyeket influencerek, bloggerek és volggerek tesznek trendivé majd.

Kiemelt jelentősége lesz a 2020-ig tartó attrakciófejlesztési források lehívásának, továbbra is kulcs-szó marad a fenntarthatóság. A jelenlegi előkészítő munka a benchmark-elemzés, amelyhez jó adalékokat és hasznos szempontokat nyújt a Hungary NEXT best-parctice portfóliója, valamit a 2014-ben nyertes „Hungary. Still & Sparkling” márkakoncepciója. 

A szakmai egyeztetés-sorozat további lépéseit és menetrendjét a felek közeljövőben dolgozzák ki, annak érdekében, hogy a nem túl távoli jövőben debütáló ország-márka és annak alrendszerei a lehető legmodernebbek és leg-egyedibbek lehessenek. A Hungary NEXT műhelyét még Bárány Attila, a magyar termék rajongókat tömörítő online portál gazdája, Szita Miklós, producer, a Hello Hungary - Hello Budapest filmsorozat kitalálója, Sztranyovszky Dániel tartalom menedzser, Pandur Bálint új média-szakértő, illetve Bódis Krisztián, a Budapest Images gyűjtemény tulajdonosa és fotósa képviselték. 


Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.
Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban

Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban  

A világ legjobb városrész-fejlesztése díjat nyerte el a Liget Budapest Projekt az ingatlanok Oscar-díjának is hívott megmérettetésen.
Rejtett veszély a Balaton déli oldalán

Rejtett veszély a Balaton déli oldalán 

A marásvonal mintegy 60 kilométer hosszú, víz alatti árok, amely Balatonkeresztúr és Balatonvilágos között található, jellemzően 500-1000 méterre a parttól.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.