''Magyarországot behúzzuk Budapest alá''

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

A „Magyarország, MerítünkBelőled” NEXT-projektet és prezentációt az MTÜ kommunikációs vezérigazgató-helyettese Bánhegyi Zsófia és Kassitzky Attila kommunikációs igazgató úgy értékelték, mint azon szakmai kapcsolat első lépése, amely alapján a Magyar Turisztikai Ügynökség feladatai és prioritásként megfogalmazott lépései találkozhatnak az ország-márka-műhely szándékaival, azzal, hogy egy hosszú időszak után, végre jó kezekbe kerüljön a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása és jövőbeni menedzselése.

„Végre jó kezekbe került a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása”. A pillanat valóban történelmi, erősítette meg Bódis Gábor, a NEXT alapítója, miszerint minden feltétel és a lehetőség adott ahhoz, hogy a márkaépítés országos és helyi szintjei is a legmagasabb színvonalon, immár versenyképesen elinduljon, illetve folytatódjon.

Ahogyan felvázolta, a „think tank” pozícióból történő váltással a cél az, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség napi szintű tervezési, előkészítési, jóváhagyási folyamataiba becsatornázva, a több mint négy esztendeje megalakult szakmai közösség immáron a „do tank” szerepben teljesedjék ki.

A merítés szimbolikája kifejezi azt is, hogy belső elhivatottság és szenvedély, valamint az értékek világos kommunikációja nélkül nem lehet sikeresen márkát építeni. Az MTÜ nem saját percepcióra, hanem a legfrissebb kutatásokra támaszkodva, úgynevezett időtálló, vagy furure-proof brand kialakítását tűzte zászlajára, a hamarosan nyilvánosságra kerülő turisztikai stratégiájának összeállításával párhuzamosan.

Az egyes küldő-piacokra más és más, piac-specifikus üzenetekkel készül az ügynökég, amelyeket influencerek, bloggerek és volggerek tesznek trendivé majd.

Kiemelt jelentősége lesz a 2020-ig tartó attrakciófejlesztési források lehívásának, továbbra is kulcs-szó marad a fenntarthatóság. A jelenlegi előkészítő munka a benchmark-elemzés, amelyhez jó adalékokat és hasznos szempontokat nyújt a Hungary NEXT best-parctice portfóliója, valamit a 2014-ben nyertes „Hungary. Still & Sparkling” márkakoncepciója. 

A szakmai egyeztetés-sorozat további lépéseit és menetrendjét a felek közeljövőben dolgozzák ki, annak érdekében, hogy a nem túl távoli jövőben debütáló ország-márka és annak alrendszerei a lehető legmodernebbek és leg-egyedibbek lehessenek. A Hungary NEXT műhelyét még Bárány Attila, a magyar termék rajongókat tömörítő online portál gazdája, Szita Miklós, producer, a Hello Hungary - Hello Budapest filmsorozat kitalálója, Sztranyovszky Dániel tartalom menedzser, Pandur Bálint új média-szakértő, illetve Bódis Krisztián, a Budapest Images gyűjtemény tulajdonosa és fotósa képviselték. 


A CNN is beszámolt a hétvégi budapesti kutyás fesztiválról

A CNN is beszámolt a hétvégi budapesti kutyás fesztiválról 

Több száz tacskó és gazdi gyűlt össze a Városligetben.
Lengyelország több, mint Krakkó vagy Zakopane – kiállítás bizonyítja Budapesten

Lengyelország több, mint Krakkó vagy Zakopane – kiállítás bizonyítja Budapesten  

Kiállítás, amely megmutatja, milyen fejlődési irányokat képviselhet egy ország, ha jó ötletek, elkötelezett emberek és megfelelő támogatás találkoznak egymással.
Hamarosan Anna Peter Breton kiállítása a Bródy House-ban

Hamarosan Anna Peter Breton kiállítása a Bródy House-ban 

Május 10-én különleges akvarell kollekció mutatkozik be exkluzív kiállítási miliőben.
A turisztikai szaktárca vezetője elégedett a belföldi utazási kedvvel

A turisztikai szaktárca vezetője elégedett a belföldi utazási kedvvel 

Nagy Márton: húsvét után is tart az utazási láz.
Belföldi úti célok toplistája a május 1-jei hosszú hétvégén

Belföldi úti célok toplistája a május 1-jei hosszú hétvégén 

Tovább növekszik a tavaszi üdülési hullám, tömegek keltek útra a május 1-jével kezdődő négynapos hosszú hétvégén az egyik szállásfoglaló portál adatai szerint.
Galériák éjszakája a Bartók Béla úton

Galériák éjszakája a Bartók Béla úton 

Galériaséták, beszélgetések, irodalmi est, élő könyvtár, tárlatvezetések kiállító művészekkel és kurátorokkal, valamint zenei produkciók.
Indul a Best of Sopron

Indul a Best of Sopron 

A nagykövetek a számukra legkedvesebb élmények és emlékek alapján tesznek személyes ajánlásokat.
Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon

Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon 

A Káli Art Inn kertjében kiállított különleges alkotásokat minden évben neves szakmai zsűri bírálja egy verseny keretében – így történt ez idén is.
Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt

Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt 

2025 első negyedévében közel 3,2 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre, 8,4 százalékkal több, mint 2024 azonos időszakában.
Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény

Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény 

Köztük a legendás Ferrari Testarossa és De Tomaso Mangusta.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.