''Magyarországot behúzzuk Budapest alá''

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

A „Magyarország, MerítünkBelőled” NEXT-projektet és prezentációt az MTÜ kommunikációs vezérigazgató-helyettese Bánhegyi Zsófia és Kassitzky Attila kommunikációs igazgató úgy értékelték, mint azon szakmai kapcsolat első lépése, amely alapján a Magyar Turisztikai Ügynökség feladatai és prioritásként megfogalmazott lépései találkozhatnak az ország-márka-műhely szándékaival, azzal, hogy egy hosszú időszak után, végre jó kezekbe kerüljön a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása és jövőbeni menedzselése.

„Végre jó kezekbe került a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása”. A pillanat valóban történelmi, erősítette meg Bódis Gábor, a NEXT alapítója, miszerint minden feltétel és a lehetőség adott ahhoz, hogy a márkaépítés országos és helyi szintjei is a legmagasabb színvonalon, immár versenyképesen elinduljon, illetve folytatódjon.

Ahogyan felvázolta, a „think tank” pozícióból történő váltással a cél az, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség napi szintű tervezési, előkészítési, jóváhagyási folyamataiba becsatornázva, a több mint négy esztendeje megalakult szakmai közösség immáron a „do tank” szerepben teljesedjék ki.

A merítés szimbolikája kifejezi azt is, hogy belső elhivatottság és szenvedély, valamint az értékek világos kommunikációja nélkül nem lehet sikeresen márkát építeni. Az MTÜ nem saját percepcióra, hanem a legfrissebb kutatásokra támaszkodva, úgynevezett időtálló, vagy furure-proof brand kialakítását tűzte zászlajára, a hamarosan nyilvánosságra kerülő turisztikai stratégiájának összeállításával párhuzamosan.

Az egyes küldő-piacokra más és más, piac-specifikus üzenetekkel készül az ügynökég, amelyeket influencerek, bloggerek és volggerek tesznek trendivé majd.

Kiemelt jelentősége lesz a 2020-ig tartó attrakciófejlesztési források lehívásának, továbbra is kulcs-szó marad a fenntarthatóság. A jelenlegi előkészítő munka a benchmark-elemzés, amelyhez jó adalékokat és hasznos szempontokat nyújt a Hungary NEXT best-parctice portfóliója, valamit a 2014-ben nyertes „Hungary. Still & Sparkling” márkakoncepciója. 

A szakmai egyeztetés-sorozat további lépéseit és menetrendjét a felek közeljövőben dolgozzák ki, annak érdekében, hogy a nem túl távoli jövőben debütáló ország-márka és annak alrendszerei a lehető legmodernebbek és leg-egyedibbek lehessenek. A Hungary NEXT műhelyét még Bárány Attila, a magyar termék rajongókat tömörítő online portál gazdája, Szita Miklós, producer, a Hello Hungary - Hello Budapest filmsorozat kitalálója, Sztranyovszky Dániel tartalom menedzser, Pandur Bálint új média-szakértő, illetve Bódis Krisztián, a Budapest Images gyűjtemény tulajdonosa és fotósa képviselték. 


Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.