Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.

Az új szálloda Budapest belvárosának szívében, kiváló turisztikai lokáció mentén, a Kazinczy utcában, a nyüzsgő éjszakai élet és szórakozónegyed központjában épül meg. A szálloda rövid sétára helyezkedik majd el számos kulturális nevezetességtől, mint pl. az Opera Ház, a Szent István Bazilika és a Gozsdu Udvar.

 

“Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a játékos Moxy Hotels márkát a budapesti szállodapiacon” mondta Silvija Lovreta, a Marriott International délkelet-európai nemzetközi szállodafejlesztési vezetője. “A Moxy bemutatkozása tovább erősíti az általunk tapasztalt, „lifestyle” szállások iránti keresletet Európában. Bízunk benne, hogy a Moxy nagyszerűen fog illeszkedni egy olyan vibráló és dinamikus desztinációhoz, amilyen Budapest.”

 

A 280 szobás Moxy Budapest Downtown közösségi tereit a szálloda környezete inspirálta, ahol az indusztriális megjelenéshez merész programlehetőségek társulnak. A közösségi asztalok rengeteg „plug and play” lehetőséget kínálnak a fiatalos utazók számára.

 

A többi Moxy-hoz hasonlóan itt is a tervek része egy stílusos lobby kialakítása különféle társalgó helyiségekkel, központjában a bárral, amely egyszerre tölti be a check-in pult szerepét és kínál „grab-and-go” ételkínálatot.

 

“A telek megvásárlásának pillanatától kezdve az volt az elképzelésünk, hogy ehhez a lokációhoz pont egy olyan márka lenne az ideális választás, mint a Moxy, mert tökéletesen illeszkedik a VII. kerület életébe”, mondta Botos Bálint, a Forestay Group alapító partnere.

 

 

„A Moxy Budapest Downtown a hazai  szállodapiacon is nagyszerű új belépő lesz. Úgy érzem, hogy ez a koncepció jelenleg hiányzik még Budapesten”, tette hozzá Németh Péter, a Forestay alapító partnere.

A Moxy Budapest Downtown kivitelezési munkái előre láthatólag idén ősszel kezdődnek, és 2025-ben nyitja meg kapuit.

 x x x

Az új brandről:

A Moxy játékos szállodai élményt kínálnak fiatalos vendégeinek. A világszerte 23 országban, több mint 120 hotellel jelen lévő lánc bátran lépi át a megszokott szállodai tartózkodás szabályait. A nem hagyományos turisztikai élmény a Moxy Bárban való bejelentkezéssel kezdődik, és a közösségi tereken keresztül kel életre, úgy, mint a szalon és a könyvtár, valamint a kicsi,ízléses szobák. A ház mindenekelőtt a nem hétköznapit, a nyitottságot és az eredetiséget képviseli – vendégeit mindig játékra buzdítva, 

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Fotók: https://moxy-london-stratford.booked.hu/


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.