Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.

Az új szálloda Budapest belvárosának szívében, kiváló turisztikai lokáció mentén, a Kazinczy utcában, a nyüzsgő éjszakai élet és szórakozónegyed központjában épül meg. A szálloda rövid sétára helyezkedik majd el számos kulturális nevezetességtől, mint pl. az Opera Ház, a Szent István Bazilika és a Gozsdu Udvar.

 

“Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a játékos Moxy Hotels márkát a budapesti szállodapiacon” mondta Silvija Lovreta, a Marriott International délkelet-európai nemzetközi szállodafejlesztési vezetője. “A Moxy bemutatkozása tovább erősíti az általunk tapasztalt, „lifestyle” szállások iránti keresletet Európában. Bízunk benne, hogy a Moxy nagyszerűen fog illeszkedni egy olyan vibráló és dinamikus desztinációhoz, amilyen Budapest.”

 

A 280 szobás Moxy Budapest Downtown közösségi tereit a szálloda környezete inspirálta, ahol az indusztriális megjelenéshez merész programlehetőségek társulnak. A közösségi asztalok rengeteg „plug and play” lehetőséget kínálnak a fiatalos utazók számára.

 

A többi Moxy-hoz hasonlóan itt is a tervek része egy stílusos lobby kialakítása különféle társalgó helyiségekkel, központjában a bárral, amely egyszerre tölti be a check-in pult szerepét és kínál „grab-and-go” ételkínálatot.

 

“A telek megvásárlásának pillanatától kezdve az volt az elképzelésünk, hogy ehhez a lokációhoz pont egy olyan márka lenne az ideális választás, mint a Moxy, mert tökéletesen illeszkedik a VII. kerület életébe”, mondta Botos Bálint, a Forestay Group alapító partnere.

 

 

„A Moxy Budapest Downtown a hazai  szállodapiacon is nagyszerű új belépő lesz. Úgy érzem, hogy ez a koncepció jelenleg hiányzik még Budapesten”, tette hozzá Németh Péter, a Forestay alapító partnere.

A Moxy Budapest Downtown kivitelezési munkái előre láthatólag idén ősszel kezdődnek, és 2025-ben nyitja meg kapuit.

 x x x

Az új brandről:

A Moxy játékos szállodai élményt kínálnak fiatalos vendégeinek. A világszerte 23 országban, több mint 120 hotellel jelen lévő lánc bátran lépi át a megszokott szállodai tartózkodás szabályait. A nem hagyományos turisztikai élmény a Moxy Bárban való bejelentkezéssel kezdődik, és a közösségi tereken keresztül kel életre, úgy, mint a szalon és a könyvtár, valamint a kicsi,ízléses szobák. A ház mindenekelőtt a nem hétköznapit, a nyitottságot és az eredetiséget képviseli – vendégeit mindig játékra buzdítva, 

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Fotók: https://moxy-london-stratford.booked.hu/


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?