Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.

Az új szálloda Budapest belvárosának szívében, kiváló turisztikai lokáció mentén, a Kazinczy utcában, a nyüzsgő éjszakai élet és szórakozónegyed központjában épül meg. A szálloda rövid sétára helyezkedik majd el számos kulturális nevezetességtől, mint pl. az Opera Ház, a Szent István Bazilika és a Gozsdu Udvar.

 

“Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a játékos Moxy Hotels márkát a budapesti szállodapiacon” mondta Silvija Lovreta, a Marriott International délkelet-európai nemzetközi szállodafejlesztési vezetője. “A Moxy bemutatkozása tovább erősíti az általunk tapasztalt, „lifestyle” szállások iránti keresletet Európában. Bízunk benne, hogy a Moxy nagyszerűen fog illeszkedni egy olyan vibráló és dinamikus desztinációhoz, amilyen Budapest.”

 

A 280 szobás Moxy Budapest Downtown közösségi tereit a szálloda környezete inspirálta, ahol az indusztriális megjelenéshez merész programlehetőségek társulnak. A közösségi asztalok rengeteg „plug and play” lehetőséget kínálnak a fiatalos utazók számára.

 

A többi Moxy-hoz hasonlóan itt is a tervek része egy stílusos lobby kialakítása különféle társalgó helyiségekkel, központjában a bárral, amely egyszerre tölti be a check-in pult szerepét és kínál „grab-and-go” ételkínálatot.

 

“A telek megvásárlásának pillanatától kezdve az volt az elképzelésünk, hogy ehhez a lokációhoz pont egy olyan márka lenne az ideális választás, mint a Moxy, mert tökéletesen illeszkedik a VII. kerület életébe”, mondta Botos Bálint, a Forestay Group alapító partnere.

 

 

„A Moxy Budapest Downtown a hazai  szállodapiacon is nagyszerű új belépő lesz. Úgy érzem, hogy ez a koncepció jelenleg hiányzik még Budapesten”, tette hozzá Németh Péter, a Forestay alapító partnere.

A Moxy Budapest Downtown kivitelezési munkái előre láthatólag idén ősszel kezdődnek, és 2025-ben nyitja meg kapuit.

 x x x

Az új brandről:

A Moxy játékos szállodai élményt kínálnak fiatalos vendégeinek. A világszerte 23 országban, több mint 120 hotellel jelen lévő lánc bátran lépi át a megszokott szállodai tartózkodás szabályait. A nem hagyományos turisztikai élmény a Moxy Bárban való bejelentkezéssel kezdődik, és a közösségi tereken keresztül kel életre, úgy, mint a szalon és a könyvtár, valamint a kicsi,ízléses szobák. A ház mindenekelőtt a nem hétköznapit, a nyitottságot és az eredetiséget képviseli – vendégeit mindig játékra buzdítva, 

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Fotók: https://moxy-london-stratford.booked.hu/


Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.