Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.

Az új szálloda Budapest belvárosának szívében, kiváló turisztikai lokáció mentén, a Kazinczy utcában, a nyüzsgő éjszakai élet és szórakozónegyed központjában épül meg. A szálloda rövid sétára helyezkedik majd el számos kulturális nevezetességtől, mint pl. az Opera Ház, a Szent István Bazilika és a Gozsdu Udvar.

 

“Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a játékos Moxy Hotels márkát a budapesti szállodapiacon” mondta Silvija Lovreta, a Marriott International délkelet-európai nemzetközi szállodafejlesztési vezetője. “A Moxy bemutatkozása tovább erősíti az általunk tapasztalt, „lifestyle” szállások iránti keresletet Európában. Bízunk benne, hogy a Moxy nagyszerűen fog illeszkedni egy olyan vibráló és dinamikus desztinációhoz, amilyen Budapest.”

 

A 280 szobás Moxy Budapest Downtown közösségi tereit a szálloda környezete inspirálta, ahol az indusztriális megjelenéshez merész programlehetőségek társulnak. A közösségi asztalok rengeteg „plug and play” lehetőséget kínálnak a fiatalos utazók számára.

 

A többi Moxy-hoz hasonlóan itt is a tervek része egy stílusos lobby kialakítása különféle társalgó helyiségekkel, központjában a bárral, amely egyszerre tölti be a check-in pult szerepét és kínál „grab-and-go” ételkínálatot.

 

“A telek megvásárlásának pillanatától kezdve az volt az elképzelésünk, hogy ehhez a lokációhoz pont egy olyan márka lenne az ideális választás, mint a Moxy, mert tökéletesen illeszkedik a VII. kerület életébe”, mondta Botos Bálint, a Forestay Group alapító partnere.

 

 

„A Moxy Budapest Downtown a hazai  szállodapiacon is nagyszerű új belépő lesz. Úgy érzem, hogy ez a koncepció jelenleg hiányzik még Budapesten”, tette hozzá Németh Péter, a Forestay alapító partnere.

A Moxy Budapest Downtown kivitelezési munkái előre láthatólag idén ősszel kezdődnek, és 2025-ben nyitja meg kapuit.

 x x x

Az új brandről:

A Moxy játékos szállodai élményt kínálnak fiatalos vendégeinek. A világszerte 23 országban, több mint 120 hotellel jelen lévő lánc bátran lépi át a megszokott szállodai tartózkodás szabályait. A nem hagyományos turisztikai élmény a Moxy Bárban való bejelentkezéssel kezdődik, és a közösségi tereken keresztül kel életre, úgy, mint a szalon és a könyvtár, valamint a kicsi,ízléses szobák. A ház mindenekelőtt a nem hétköznapit, a nyitottságot és az eredetiséget képviseli – vendégeit mindig játékra buzdítva, 

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Fotók: https://moxy-london-stratford.booked.hu/


Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben

Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben 

Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.