Dinnye cikkek
Gyümölcs vagy zöldség a dinnye?
Talán kevesen tudják, hogy ez az édes, piros gyümölcs legbelül súlyos identitászavarral küzd. Míg az emberek jó része gyümölcsként hivatkozik rá, mások állhatatosan zöldségnek titulálják.
Ezzel számoljon idén a dinnyebeszerzésnél
Hatalmas drágulás várható, mivel a termelési költségek nőttek, a termőterület pedig tavaly óta jelentősen zsugorodott.
Több mint 2 hónapos lett a hazai dinnyeszezon
Idén is elindította a „Nyár, dinnye, szeletem” szlogen alatt futó dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A kampány nyitó sajtótájékoztatóján, a zamárdi STRAND Fesztiválon elhangzott: a magyar termőterületek sokszínűségének, a gazdálkodók termelési gyakorlatának vevői igényekhez történő igazodásának köszönhetően több mint 2 hónapos lett a hazai dinnyeszezon, így még szeptember közepéig lehet jó minőségű gyümölcsöt kapni a piacokon és áruházakban.
Idén is elindul a dinnyekóstoltató kampány
Hazánkban harmadik alkalommal indul „Nyár, dinnye, szeletem" elnevezéssel dinnyekampány az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) összefogásával, azzal a céllal, hogy tudatosítsa a hazai közönségben a Magyarországon kapható dinnyefajták jellegzetességeit, kiváló minőségét, felhasználásuk sokféleségét és a dinnyefogyasztás előnyeit. A tavalyi kampány folytatásaként a mai naptól 2018. augusztus 20-ig, a VOLT Fesztiválon, a Labdarúgó ViIágbajnokság alatt köztéri óriás kivetítőknél, valamint gyermektáborokban kóstoltatásokkal, továbbá az újságírók számára a ,,Nyitott dinnyeföldek” nappal készülnek a szervezők.
Nagyon bejött az idei dinnye promóciós program
Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program. A kampányhoz csatlakozott hat kereskedelmi áruházlánc (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR) közel 50 üzletében 124 alkalommal kóstolhatták a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnye különböző fajtatípusait a vásárlók.
Dinnye eltüntetésben elég jó a magyar
Véget ért a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága által indított idei dinnyekampány. Nagy sikert aratott a hazai gyümölcs, egy hónap alatt közel 7 tonna dinnyét osztottak szét. A kampány zárásaként az Erzsébet-táborban lakó gyerekek csemegézhettek a nyár legnépszerűbb frissítő gyümölcséből.
Dinnyeárusok, reszkessetek!
Fokozottan ellenőrzi a dinnyeárusokat a NÉBIH Kiemelt Ügyek Igazgatósága (KÜI), miután több mint egy tonna, ismeretlen eredetű görögdinnyét foglalt le egy fejér megyei, főút mellett árusító termelőtől - közölte honlapján a KÜI.