Forgalomélénkítő kampánnyal segíti az MTÜ a hazai fürdőket

Forgalomélénkítő kampánnyal segíti az MTÜ a hazai fürdőket 

„Kikapcsol, gyógyít, feltölt" − ezzel a szlogennel indította el a napokban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A témaválasztás nem véletlen: az MTÜ marketingkommunikációs eszközeivel az energiaválság miatt nehéz helyzetbe került turisztikai szolgáltatókat támogatja. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához- tájékoztatta lapunkat az MTÜ.
Várakozáson felül nő a nemzetközi előfoglalások száma

Várakozáson felül nő a nemzetközi előfoglalások száma 

 A Magyar Turisztikai Ügynökség nagyszabású őszi forgalomélénkítő kampányt indított szeptemberben, amelynek a fókuszában az épített örökség, a bor és gasztronómia, valamint a kulturális programok állnak. Az adatvezérelt kampány első négy hete után az előzetes várakozáshoz képest jelentősen nőtt a nemzetközi előfoglalások száma, különösen látványos az emelkedés az Egyesült Államokból, Spanyolországból és az Egyesült Királyságból.   
Indul a regisztráció a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampányra!

Indul a regisztráció a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampányra! 

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos kommunikációs kampányt tervez 2019 májusától, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja a belföldi turisztikai forgalom élénkítése, valamint, hogy bemutassa, Magyarország rengeteg csodát és élményt tartogat a belföldi utazók számára.
Magyarországi boldogság-kampányok Ausztriában

Magyarországi boldogság-kampányok Ausztriában 

Tavasz eleje óta zajlanak a Magyar Turisztikai Ügynökség forgalomélénkítő és imázserősítő kampányai Ausztriában.
Itt a BWI reklámfilm!

Itt a BWI reklámfilm! 

Friss, ropogós, lendületes kisfilm készült a november 15-én indult téli forgalomélénkítő kampányhoz. Nézze meg nálunk, milyen lett!

Nagy fürdőtúra - közel 1000 regisztrált fürdőlátogatás 

2011. szeptember 30-án véget ért a Magyar Turizmus Zrt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság „Észak-alföldi fürdőtúra” elnevezésű forgalomélénkítő akciója.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!