Nagy fürdőtúra - közel 1000 regisztrált fürdőlátogatás

2011. szeptember 30-án véget ért a Magyar Turizmus Zrt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság „Észak-alföldi fürdőtúra” elnevezésű forgalomélénkítő akciója.

A nyereményjátékkal egybekötött akció során tizennégy, a régióban üzemelő termál-, illetve gyógyfürdőben várták a játékos kedvű látogatókat. Az akció célja az volt, hogy minél nagyobb számú fürdőlátogatásra bírják a potenciális utazókat, ezáltal megismertetve velük az észak-alföldi régió megújult fürdőkínálatát, a termál- és gyógyvizek jótékony hatását, ezzel is növelve a termál- és gyógyfürdők ismertségét, valamint a régió vendégéjszakáinak számát. A kampány kommunikációja júniustól folyamatos volt. Az akció keretein belül összesen 909 db fürdőlátogatást regisztráltak a pecsétgyűjtő füzet segítségével.

A 2011. november 7-i nyereménysorsolás során 3 db 2 fő részére szóló wellness hétvége került kisorsolásra.

A nyertesek:

Kertész Edina, Budapest
Nyereménye: 2 fő részére szóló, 2 éjszakás nyereményutalvány a nyírbátori Sárkány Termál Kempingbe. Félpanziós ellátás, apartmanban történő elhelyezés, belépőjegy a Sárkány Wellness és Gyógyfürdőbe. A nyereményutalvány felhasználható: 2012. március 31-ig (kivéve kiemelt ünnepi időszakok), az időpont előzetes egyeztetésével.

Benke Tibor, Piliscsaba
Nyereménye: 2 fő részére szóló, 2 éjszakás nyereményutalvány a martfűi Termálhotel Martfű***-be. Félpanziós ellátás, standard kétágyas szobában történő elhelyezés, a Martfű Gyógyfürdő és Uszoda használata. A nyereményutalvány felhasználható: 2012. február 28-ig (kivéve kiemelt ünnepi időszakok), az időpont előzetes egyeztetésével.

Baksáné Fodor Krisztina, Karancslapujtő
Nyereménye: 2 fő részére szóló, 2 éjszakás nyereményutalvány a túrkevei Termál-és Élményfürdő Apartman és Kemping-be. Apartmanban történő elhelyezés, korlátlan fürdőhasználat a nyitvatartási időben, szauna használat. A nyereményutalvány felhasználható: 2012. május 31-ig (kivéve kiemelt ünnepi időszakok), az időpont előzetes egyeztetésével.

A nyerteseknek ezúton is gratulál az Észak-alföldi RMI!

A széles körű együttműködésen alapuló kampány sikerére való tekintettel az „Észak-alföldi fürdőtúrát” várhatóan 2012-ben is meghirdetik.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?