Május végén ért véget a nyugat-magyarországi fürdővárosok forgalmát élénkítő online és kültéri akciósorozat. Ezt követően június 1-től indult el a balatoni nyári ajánlatokat népszerűsítő kampány. Az akciókat szakmai partnerekkel közösen tervezték meg és bonyolították le, a médiapartnerek pedig az Ausztria legnagyobb portálcsaládjához tartozó wetter.at és a piacvezető Infocreen kültéri média- és reklámszolgáltatók. Márciusban a hévízi szolgáltatókkal, áprilisban pedig egy sárvári szállodával volt közös kampánya az MTÜ-nek Ausztriában.
A KSH legfrissebb adatai alapján az első negyedévben 24%-kal nőtt az osztrák vendégforgalom Hévízen. Az egymást követő és üzenetükben egymásra épülő kampányok pozitív tartalmú vizuális elemei a "Magyarországon megélhető boldogságpillanatok" headline alatt futnak, amelyek német nyelven áthallásos jelentéstartalmuk és játékos üzenetük miatt egyaránt szolgálják az imázsépítést és forgalomgenerálást.
A tavaszi és nyár elejei kampányok milliós nagyságú, a célcsoportba tartozó potenciális turistát érnek el Ausztriában.
Forrás: Magyar Turisztikai Ügynökség