Hazai termék cikkek
Top 150 termelő, FeteKert, Magyar Konyha
Az vagy, amit megeszel - tartja a kínai mondás. Többek közt ennek igazságtartalmáról is szó esett azon a kiadványbemutatón, ahová szerkesztőségünk is meghívást kapott.
Dinnye eltüntetésben elég jó a magyar
Véget ért a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága által indított idei dinnyekampány. Nagy sikert aratott a hazai gyümölcs, egy hónap alatt közel 7 tonna dinnyét osztottak szét. A kampány zárásaként az Erzsébet-táborban lakó gyerekek csemegézhettek a nyár legnépszerűbb frissítő gyümölcséből.
Magyar Termék: túl a 100. védjegyhasználón
Egységes eredetjelölési rendszer szükséges a fogyasztók, és ezzel a magyar termelés helyzetbe hozásához, hangzott el többek között a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. őszi szakmai napján.
Divat lett a magyar termék
Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a fogyasztók néhány évvel ezelőtt szinte bármilyen élelmiszer jellegű terméket hajlandóak voltak megvásárolni, feltéve, ha az nem magyar származású volt. Ez a jelenség azonban úgy tűnik, kezd lecsengeni.