Top 150 termelő, FeteKert, Magyar Konyha

Top 150 termelő, FeteKert, Magyar Konyha 

Az vagy, amit megeszel - tartja a kínai mondás. Többek közt ennek igazságtartalmáról is szó esett azon a kiadványbemutatón, ahová szerkesztőségünk is meghívást kapott.
Dinnye eltüntetésben elég jó a magyar

Dinnye eltüntetésben elég jó a magyar 

Véget ért a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága által indított idei dinnyekampány. Nagy sikert aratott a hazai gyümölcs, egy hónap alatt közel 7 tonna dinnyét osztottak szét. A kampány zárásaként az Erzsébet-táborban lakó gyerekek csemegézhettek a nyár legnépszerűbb frissítő gyümölcséből.

Magyar Termék: túl a 100. védjegyhasználón 

Egységes eredetjelölési rendszer szükséges a fogyasztók, és ezzel a magyar termelés helyzetbe hozásához, hangzott el többek között a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. őszi szakmai napján.

Divat lett a magyar termék 

Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a fogyasztók néhány évvel ezelőtt szinte bármilyen élelmiszer jellegű terméket hajlandóak voltak megvásárolni, feltéve, ha az nem magyar származású volt. Ez a jelenség azonban úgy tűnik, kezd lecsengeni.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!