Influencer cikkek
Utazási hackerek jelentkezését várják
Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Agresszív kereskedelmi gyakorlatnak minősülhet az influencer marketing
2021. december 17-én az Európai Bizottság közzétette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló Irányelv (UCP Irányelv) értelmezéséről szóló dokumentumot. A szöveget a CERHA HEMPEL Dezső és Társai Ügyvédi Iroda fogyasztóvédelmi szakértői elemezték a Kreatívnak eljuttatott közleményükben.
Követendő példa Norvégiából: szigorú előírások influencereknek
Influencer-törvényt léptetnek érvénybe a norvégoknál. A közösségi médiában jelentős befolyást gyakorló felhasználóknak egyértelműen fel kell tüntetniük, amennyiben egy fotót erősen retusáltak, szerkesztettek, adja hírül az euronews.com tudósítása.
Csernobil után egy mérgező tó az influencerek aktuális úti célja
Egy erőmű zagytározójáról van szó Szibériában. A létesítmény egyelőre tehetetlen.
Infuencer Sárváron
A Sárvár Tourist és TDM Nonprofit Kft. Schreiter Lillát, stylist-ot, influencert kérte meg arra, hogy tesztelje le a fürdővárost, járja végig a látnivalókat, próbálja ki a helyi szolgáltatásokat.
Döntött a GVH influencer-ügyben
A GVH elvárásának lényege, hogy az influencer egyértelműen, közérthetően és jól észlelhetően hozza a fogyasztók (követők) tudomására, ha a posztot ellenszolgáltatásért (pénzért, próbatermékért, egyéb kedvezményért stb.) tette közzé. Ha ez elmarad, a posztoló és az értékesítő is felelős.
Így lehet híres és még híresebb a márkád
Algoritmus-változások, belépési küszöbök, rajongó behozás, platformok közötti átjárás, autenticitás, újramuse-olás, be- és kikövetés, és megannyi kifejezés, amik mind az influenceri pályát érintő kulcsfogalmak. Mindezekre, és még sok más témára kitértek az előadók az Influencer Festival programjain, ahol olyan kérdések is felmerültek, mint hogy ki menjen, ki maradjon? Hová tart az influencer világ? Ki fog pukkanni az a bizonyos lufi?
Infleuncer-botrány: a balatoni szálloda nyitott a párbeszédre
A napokban felröppent a hír, hogy két fiatal fiú egy balatoni szálloda ellen indított hírnévrontó hadjáratot. Arra bíztatták 55 és 77ezres Instagram követőtáborukat, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.
Kitört a háború egy zamárdi szálloda és két influenszer srác között
Érdekeset posztolt az egyik hazai szálloda, a Hotel Wellamarin: Instagram-sztorikat és -fotókat töltött fel egy montázsban, amin a hotelben nyaraló Szabó Kristóf nevű srác egyszerű nyaralós fotói mellett barátja, a középső ujját mutató Török Ábel posztja látható – utóbbit a hotel nem hagyta szó nélkül.