Infleuncer-botrány: a balatoni szálloda nyitott a párbeszédre

A napokban felröppent a hír, hogy két fiatal fiú egy balatoni szálloda ellen indított hírnévrontó hadjáratot. Arra bíztatták 55 és 77ezres Instagram követőtáborukat, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.

A kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu oldalán található információk szerint a két fiú két másik társukkal szállodai szobát béreltek a BalatonSound idejére. A Wellamarin már a foglaláskor tájékoztatta a vendégeket, hogy a fesztivál időtartama alatt is csak a szállóvendégek tartózkodhatnak a hotelben az értékek, a nyugalom és a pihenés lehetőségének megőrzése érdekében. Ellenkező esetben a hotel szabályzata értelmében díjat számítanak fel. A Házirend kinyomtatva is elérhető volt a szálloda szobájában, amit egyértelműen megtaláltak a srácok, hiszen egyik videóban bemutatták azt, egy másikban pedig apró darabokra tépdelték.

A 24.hu megkeresésére az egyik fiú azt írta, hogy "a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."

A turizmusonline.hu megkeresésére Kiss Annamária, a Hotel Wellamarin kommunikációs és marketing vezetője azt mondta, hogy lehetőséget fognak adni a két fiatalnak, hogy megbeszéljék a történteket. „Azt gondolom, hogy párbeszéddel lehet egymás álláspontjához közelebb kerülni. A magunk részéről szeretnénk, ha ez pozitív irányba csengene ki, de ehhez természetesen mindkét fél kell” – tette hozzá.

A szállodában hasonló még nem fordult elő korábban. Sőt, egyelőre kivédeni sem lehet, hiszen még nem létezik olyan módszer, amitől bizton állítható: megakadályozza az ilyen kampányokat. Felmerül a kérdés, hogy a közösségi oldal ezt mennyire hagyja kontrollálatlanul.

A negatív reklám is reklám?

Az esetből látható, hogy milyen egyszerű negatív kampányt kezdeményezni, és hogy a „megfelelő” ösztönzésre rengeteg embert lehet aktivizálni. A szálloda kommunikációs vezetője azonban nem esett kétségbe: „annak ellenére, hogy egy elég komoly hírnévrombolás zajlott, a magam részéről ezt lehet, hogy nem is mondanám ezt negatív hatásúnak. Ha a célcsoportunkat nézzük, akkor egyáltalán nem ítéltek meg minket rosszul, sőt, nagyon sokakban pozitív reakciót váltott ki, aminek örülünk, mert ez a munkánk egyfajta elismerése volt” – mesélte Kiss Annamária.

 


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.