Infleuncer-botrány: a balatoni szálloda nyitott a párbeszédre

A napokban felröppent a hír, hogy két fiatal fiú egy balatoni szálloda ellen indított hírnévrontó hadjáratot. Arra bíztatták 55 és 77ezres Instagram követőtáborukat, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.

A kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu oldalán található információk szerint a két fiú két másik társukkal szállodai szobát béreltek a BalatonSound idejére. A Wellamarin már a foglaláskor tájékoztatta a vendégeket, hogy a fesztivál időtartama alatt is csak a szállóvendégek tartózkodhatnak a hotelben az értékek, a nyugalom és a pihenés lehetőségének megőrzése érdekében. Ellenkező esetben a hotel szabályzata értelmében díjat számítanak fel. A Házirend kinyomtatva is elérhető volt a szálloda szobájában, amit egyértelműen megtaláltak a srácok, hiszen egyik videóban bemutatták azt, egy másikban pedig apró darabokra tépdelték.

A 24.hu megkeresésére az egyik fiú azt írta, hogy "a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."

A turizmusonline.hu megkeresésére Kiss Annamária, a Hotel Wellamarin kommunikációs és marketing vezetője azt mondta, hogy lehetőséget fognak adni a két fiatalnak, hogy megbeszéljék a történteket. „Azt gondolom, hogy párbeszéddel lehet egymás álláspontjához közelebb kerülni. A magunk részéről szeretnénk, ha ez pozitív irányba csengene ki, de ehhez természetesen mindkét fél kell” – tette hozzá.

A szállodában hasonló még nem fordult elő korábban. Sőt, egyelőre kivédeni sem lehet, hiszen még nem létezik olyan módszer, amitől bizton állítható: megakadályozza az ilyen kampányokat. Felmerül a kérdés, hogy a közösségi oldal ezt mennyire hagyja kontrollálatlanul.

A negatív reklám is reklám?

Az esetből látható, hogy milyen egyszerű negatív kampányt kezdeményezni, és hogy a „megfelelő” ösztönzésre rengeteg embert lehet aktivizálni. A szálloda kommunikációs vezetője azonban nem esett kétségbe: „annak ellenére, hogy egy elég komoly hírnévrombolás zajlott, a magam részéről ezt lehet, hogy nem is mondanám ezt negatív hatásúnak. Ha a célcsoportunkat nézzük, akkor egyáltalán nem ítéltek meg minket rosszul, sőt, nagyon sokakban pozitív reakciót váltott ki, aminek örülünk, mert ez a munkánk egyfajta elismerése volt” – mesélte Kiss Annamária.

 


Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.