Kitört a háború egy zamárdi szálloda és két influenszer srác között

Érdekeset posztolt az egyik hazai szálloda, a Hotel Wellamarin: Instagram-sztorikat és -fotókat töltött fel egy montázsban, amin a hotelben nyaraló Szabó Kristóf nevű srác egyszerű nyaralós fotói mellett barátja, a középső ujját mutató Török Ábel posztja látható – utóbbit a hotel nem hagyta szó nélkül.

"Kedves Kristóf és Ábel! Nagyon köszönjük Nektek az ingyen marketinget és örülünk, hogy Instagram fotóitok tanúsága szerint jól éreztétek magatokat szállodánkban. Visszavárunk Titeket szeretettel, de sajnos a hotelben való tartózkodás, ahogyan egy fesztiválra való belépés sem ingyenes, függetlenül attól, hogy mennyit költötök a helyszínen"– írják a posztba, amiben arra reagálnak, hogy Török szerint „hiába fizettek több százezer forintot”, nem engedték fel négy barátjukat egy órára.

A bejegyzés itt nem ér véget. "Ha 4 főre történik a szállásfoglalás, akkor +2 főt nem tudunk ingyen fogadni, ahogy valószínűleg a Ti “influencer” kampányaitokban való szereplés sem ingyenes. Tesszük mindezt azért, hogy szállóvendégeink értékeit megvédjük, valamint a szállodabeli zsúfoltságot elkerüljük. Természetesen a szálloda mindenki számára nyitott részeiben – így éttermünkben és kávézónkban – szeretettel várjuk a nem szállóvendég barátaitokat is" – folytatják, majd hozzáteszik: köszönik az elérést, amit az Instagram-sztorikon történő megjelöléssel nekik generáltak.

Ami egyébként nem feltétlen pozitív. Szabó ugyanis feltöltött egy most már elérhetetlen sztorit is (aki megnézné, a Facebook-poszt alatti kommentben megtalálja), amiben Török társaságában arra buzdítja követőit, hogy menjenek a Hotel Wellamarin Instagramján lévő utolsó poszthoz és írják meg kommentbe, hogy nem elégedettek a szolgáltatással. Az egyelőre homály, hogy ezzel mi a céljuk, mindenesetre a poszt alatt már 1500 komment található, tehát a követők vakon követik Szabó kéréseit.

A Facebook-poszt alatt egyébként két táborra szakadtak az önjelölt jogászok: egy részük a szállodát kéri számon, hogy miért posztolta Szabó és Török (egyébként nyilvánosra állított) posztjait; a másik csapat pedig „hírnévrontás” miatt venné elő Szabót és barátját. A többi kommentelő a szállodát dicséri és hozzáteszik: nem örülnének, ha minden vendég plusz négy fővel mászkálhatna a hotelben.

Megkerestük Szabó Kristófot, Török Ábelt és a szállodát is a teljes képért, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.

Szabó Kristóf válaszolt a megkeresésünkre Instagramon, így kiderült, hogy a történet azóta szintet lépett. Azt írta, "a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."

Forrás: 24.hu


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?