Bajban a Bónusz Brigád 

Csődvédelmet kért Magyarország piacvezető közösségi vásárlási oldala,
Vendégmatracból világbirodalom

Vendégmatracból világbirodalom 

A "legszebb budapesti lakásba" invitálta a sajtó képviselőit péntek reggel az Airbnb közösségi szállásközvetítő portál, amelynek történetét, az utóbbi években elért eredményeit Lena Sönnichsen, az európai és ázsiai social media kommunikációért felelős munkatárs mutatta be. 

1,4 milliárd forint felett volt tavaly a Kupon Világ forgalma 

Magyarországon több mint 1,4 milliárd forint volt a Kupon Világ összforgalma 2012-ben, ami 57 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég kedden.

Megoszt és uralkodik 

A turisztikai szolgáltatók között van, aki szereti, és akadnak szép számmal, akik hallani sem akarnak róla. Ettől függetlenül él és virul a közösségi vásárlás hazai piaca.

Folyamatosan tisztul le a kuponos vásárlói piac 

A tavaly 4,3 milliárd forintos közösségi vásárlói piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők, írja a HVG.

Népszerűek voltak év végén az utazások is 

Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg az időszakban a Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerősebb negyedévét zárták, tájékoztatta lapunkat a közösségi vásárló portál. 

Etikai kódex készül a közösségi vásárlásról 

A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) keretén belül, a Bónusz Brigád Magyarország közösségi vásárlóoldala kezdeményezte a közösségi vásárlás tagozat megalapítását - közölték az egyesületek közös közleményben kedden.

Amit megspórolnak, legközelebb elköltik  

Több mint 60 közösségi vásárlói oldal működik már Magyarországon. A vevők többsége nő, budapesti és 30 év alatti, ez is elhangzott Turizmus Akadémia - Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusban című konferenciánkon, amelyet kedden az Oxygen Wellness Központban tartottunk. 

Adóügyekről a Turizmus Akadémián 

A Pricewaterhouse Coopers Magyarország Kft. adómenedzsere, Kőmíves Krisztina is előad az október 25-i Turizmus Akadémián.

Kupon, kedvezmény és akció! 

Hasznot hoz vagy inkább visz a turisztikai szolgáltatóknak a közösségi vásárlás? Konferencia október 25-én új helyszínen: Budapest, Oxygen Wellness - Aqua Lounge Étterem

Vendéget hoznak és ismertséget növelnek a közösségi vásárlóoldalak 

Milyen előnyökkel járhat a szállodák részére a közösségi oldalakkal való együttműködés? Vitába száll a kritikusokkal a terület egyik vezető szolgáltatójának legfrissebb közleménye.

Egyre több a közösségi vásárlás 

Becslések szerint napjainkban mintegy hatvan cég működtet internetes közösségi vásárlási oldalt, számuk az év végére a százat is elérheti, s bár nincs egy éve, hogy ez a vásárlási forma Magyarországon is elindult, a GKIeNET felmérése szerint 2011 áprilisában már a 14-74 év közötti lakosság 1,5 százaléka vásárolt terméket vagy szolgáltatást ezeken az oldalakon.

A vendéglátásban is eredményes a közösségi vásárlás 

A Restaurant.com étteremkereső szolgáltatással és ajándékutalványok értékesítésével foglalkozó oldal gondolt egyet, és tesztelte a közösségi vásárlásban rejlő lehetőséget. Az eredmény 1,5 millió eladott utalvány két nap alatt, ami becslések szerint további 105 millió dolláros éttermi fogyasztást generál majd- olvastuk a Bitporton.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!