Maráczi Gábor cikkek
Távozik a Magyar Turizmus Zrt.-től Maráczi Gábor
Levélben értesítette távozásáról a turisztikai szakma képviselőit Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója.
Unikális attrakciók, komplex élmények
Akkor elégedett a turista, ha élményekkel gazdagodik – hangzott el az Antall József Politikai és Társadalomtudományi Tudásközpont által szervezett Országimázs Konferencián Pécsett. Az immár negyedik alkalommal megrendezett tanácskozás középpontjában a Dél-Dunántúl állt.
Minden lyukba bekukkant
Ahová kocsival nem lehet eljutni, ott gyalogosokat és tricikliseket is bevet a Google Street View. Ott vannak a Halászbástyán is.
Az online marketing finomságai
Világszerte több mint 2 milliárd fő, Magyarországon minden második ember használja ma aktívan az internetet. Az utazásokat is egyre többen tervezik és szervezik online módon – derült ki az Edutus Főiskolán tartott konferencián.
Egészségturizmus: új akciók a német piacon
Még több akció várható a jövőben a német vendégek hazánkba csábítására.
A németek az idén is utazni akarnak
Másfél óráig araszoltunk a dugóban, mire megérkezett a transzferbusz a szállodából a berlini ITB-re – ekkor már sejtettük, hogy idén is teltházas a rendezvény.
Csoportos leépítés és átszervezés a Danubiusnál
A piaci körülmények nyomására racionalizálja budapesti szállodáinak vezetését a Danubius. Megszűnik Czifra József, Kapcsos Ádám és Maráczi Gábor szállodaigazgatói megbízatása.
Nem túl rózsás a magyarországi szállodák helyzete
Az idei első negyedévben a hazai szállodák teljesítménye(RevPAR) 4,8%-kal jobb volt, mint 2009 azonos időszakában, a foglaltság tekintetében 28 európai ország közül azonban míg is csak hátulról az ötödik hely jutott nekünk – hangzott el a Magyar Szállodaszövetség budapesti sajtóreggelijén.