Mystery shopping cikkek
Jól vizsgáztak a hazai recepciósok
A turisztikai desztinációk recepcióit tesztelte emailes és telefonos csatornákon keresztül legfrissebb felmérése során a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). A hazai turisztikai szektor jól vizsgázott.
A „SZEM” segít növelni a hotelek vendégforgalmát!
Nyugat Európában széles körben elterjedt az a gyakorlat, hogy a szállodák tulajdonosai, igazgatói, üzemeltetői külső szakértőket vesznek igénybe annak érdekében, hogy a szálloda szolgáltatásait teszteljék és a vendég szemével vizsgálva tegyenek javaslatokat, értékeljék a szállodát.
Egyetemista diákok a főváros turizmusáért
A Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ és az ESSCA École de Management, francia felsőoktatási intézmény számos közös projektet indított ebben az évben is, melynek célja problémák elemzése és megoldási javaslatok kidolgozása a főváros turisztikai szereplőinek, döntéshozóinak.
MYSTERY SHOPPING – fürdők honlapjai kritikus szemmel
Az idén új megközelítésben folytatja a hazai fürdők értékelését célzó mystery shopping rovatát az Econoconsult: 2011-ben havonta a fürdőüzemeltetés más-más szakterületét vizsgáljuk meg, szakemberek bevonásával. Érdemes lesz tehát idén is olvasni cikkeinket, hiszen nemcsak az értékelésben érintett fürdők, de mások számára érdekes és hasznos információkat osztunk meg.
Álruhás vásárlók szállják meg a 4-5 csillagos hoteleket
Álruhás vásárlóknak is meg kell vizsgálniuk a 4 és 5 csillagos szállodákat, hogy a Hotelstars Union szállodaminősítési rendszernek megfeleljenek - közölte a Turizmus Online-nal a Magyar Szállodaszövetség.
Szállodai csődök és kilátások, téli katalógusok, Seychelle-szigetek
Megjelent a Turizmus Trend októberi száma. Olvasóinkat ismét érdekes cikkekkel várjuk.