A NETTRAVEL.HU Kft. „SZEM” (Szálloda Elemző Módszer) komplex mystery shopping szolgáltatása idegenforgalomban és a szállodaiparban jártas szakértői, vendégnek „álcázzák magukat” és 1-2 éjszakát eltöltve a szállodában, - a megérkezéstől a szálloda elhagyásáig - felmérik, értékelik a szálloda szolgáltatási struktúráját, a személyzet hozzáértését, javaslatot tesznek a kisebb szervezési, vagy technikai hibák kijavítására és az esetlegesen szükséges fejlesztésekre. Ezen túlmenően vizsgálják a szálloda internetes pozicionálását is. A megrendelő átfogó képet kap arról, hogy mivel tudja a vendégek elégedettségét növelni, mi okoz esetleg kellemetlenséget, mivel lehet elérni, hogy visszajárjanak, ajánlják másoknak is a hotelt. A tulajdonosok súlyos százmilliókat, milliárdokat költenek a szálloda építésére, működtetésére és visszajelzést csak ritkán kapnak a vendégektől, mert általában a véleménykérő kérdőíveket kevesen töltik ki és nem is biztos, hogy nem szubjektív oldalról közelítik meg a dolgot. A mai gazdasági viszonyok között a verseny apróságokon múlik. Boldizsár Zoltán a Service 4 You Szállodaüzemeltető Kft ügyvezetője is ezen a véleményen van. A vizsgálatra fordított viszonylag csekély költség, jobban megtérül minden reklámnál! Az általuk üzemeltetett hoteleknél készült vizsgálatok tapasztalatai alapján, az észrevételeket, javaslatokat hasznosítva egyértelműen nőtt a vendégek elégedettsége, ami a foglaltsági mutatókban is számszerűsíthető! További információ kérhető: [email protected] email címen, vagy telefonon a 06-20-317-6515 számon Horváth Ágnes ügyvezetőtől.
A „SZEM” segít növelni a hotelek vendégforgalmát!
Nyugat Európában széles körben elterjedt az a gyakorlat, hogy a szállodák tulajdonosai, igazgatói, üzemeltetői külső szakértőket vesznek igénybe annak érdekében, hogy a szálloda szolgáltatásait teszteljék és a vendég szemével vizsgálva tegyenek javaslatokat, értékeljék a szállodát.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.