Online foglalás cikkek
Online foglalási portál - stratégiai terjeszkedés
Az egyik vezető globális B2B foglalási portál megkezdte stratégiai terjeszkedését Közép-Kelet-Európában: Magyarországon, Romániában és Bulgáriában.
A szállásadók dönthetnek a szobaárakról a versenyhivatal szerint
A fogyasztói árakra is jótékony hatással lehet a szállásadók és az online szállásközvetítő platformok (Booking.com, Expedia stb.) közötti kapcsolat újragondolása, amely a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) előző évben publikált, az online szálláshelyfoglalás piacán lefolytatott ágazati vizsgálata miatt vált szükségessé.
Mire figyeljünk online foglalásnál? 4 tipp a biztonságos repülőjegy- és szállásfoglaláshoz
Az Európai Bizottság és az Európai Unió fogyasztóvédelmi szervezeteinek nemrég kiadott IP-17-844 számú jelentéséből -mely az európai piacon működő 352 komoly forgalmú, kereskedelmi célú utazási weboldal átfogó vizsgálatának lényegét mutatta be- több meglepő adat is kiderül a repülőjegy- és szállásfoglalási weboldalak biztonságáról. Az STA Travel ezért összegyűjtötte a leggyakoribb trükköket, amikre érdemes odafigyelnünk, hogy ne váljunk azok áldozataivá.
Valóban feleslegessé válnak az utazási irodák dolgozói?
Egy fejvadászcég nemrégiben készült elemzése a szendvicsemberek, cipészek és a tördelők között az utazási irodai munkát is a legfölöslegesebbek között említi. Ezzel én vitába szállnék!
Nyári sláger lett az online parkolás a reptéren
Újabb tartalék-parkolóhelyeket kellett a Budapest Airportnak előkészítenie a 2. Terminál környékén, nehogy ki kelljen tenni a „megtelt” táblát a Holiday Plus és a Holiday Parkolóra. Két hónap igen népszerűvé vált az előzetes, számítógépes parkolófoglalás az autós utasok körében, közölte lapunkkal a reptérüzemeltető.
Továbbra is szükség lesz utazási irodákra
Online térhódítás ide vagy oda - derült ki a Turisztikai Menedzserek Szövetsége (TMSZ) utazási iroda tagozatának december elseji eszmecseréjén. „Globalizálódó turizmus – veszély vagy esély?” címet kapta a fórum jelezve, hogy az utazások világhálón történő értékesítése határokat - különösen az EU-n belül, direktívákkal megtámogatva - nem ismer.
Ha üdülés, akkor a nőké az utolsó szó
A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat. Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53%-át nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.
Online foglalási rendszert indított a FATOSZ
Elindult a Falusi és Agroturizmus Országos Szövetsége (FATOSZ) online foglalási rendszere, amit a szövetség a falusi turizmus igényeinek megfelelően fejlesztett ki, tájékoztatta a TurizmusOnline-t a FATOSZ.
Megújult versenyző az online utazási piacon
Teljesen megújult és korábbi kínálatát többszörösére növelte a LASTminute.hu weboldal, mely a magyar online utazási piacot kívánja felpezsdíteni - közölte a Turizmus Online-nal a portált üzemeltető Neckermann.
Elindult a Malév új utazástervezője
Hétfőn délelőtt indította el legújabb, ügyfélközpontú utazástervezőjét a Malév.
A budapesti szobák negyedét online foglalják
Az online piacra kiemelt hangsúlyt helyező 3-5 csillagos budapesti szállodák a válság időszakában is példátlan sikereket tudtak elérni: 2006 és 2010 között két és félszeresére növelték online foglalt szobaéjszakáik számát. Az internet adta lehetőségek sok tekintetben gyökeresen átrendezik a hazai turisztikai piacot, derül ki a BDO Magyarország felméréséből.