Pow wow cikkek
25 Michelin-csillagos étterem és egy óriási T-Rex
Idén Chicagóban rendezték meg a legnagyobb nemzetközi, az amerikai turizmus népszerűsítésére rendezett vásárt, az International Pow Wow-t (IPW). Kollégánk is részt vett az eseményen, amelyről korábban mi is beszámoltunk. Itt most egy könnyed képes beszámoló következik a Pow Wow-ról és Chicagóról, az eseményt bemutató bővebb cikk a Turizmus Trend májusi lapszámában jelenik majd meg.
Hetvenmillió turista járt tavaly az USA-ban
Tavaly ismét rekordot döntött a turisztikai iparág az Egyesült Államokban.
Hatalmas IMAX-filmet forgat Amerika
Az USA nemzeti parkjait mutatják be benne, de ez csak egy marketingkampány a sok közül. Helyszíni beszámolónk a legfontosabb amerikai utazási vásárról, a Pow Wow-ról.
Pow Wow 2014: Berlini Fal, bringa és új hotelek
Február 1-jén, szombaton lezajlott a kétévente megrendezésre kerülő Pow Wow Berlin Brandenburg turisztikai szakkiállítás és vásár.
Viva Las Vegas!
A jelzőkből már évekkel ezelőtt kifogyott a kommentátor – itthon és külföldön is. Mert, hogy is lehetne minősíteni vagy értékelni azt az Istentől távol eső, sivatagi várost, ahol ráadásul állandóan hőség van – mégis évi 40 millióan keresik fel. Már most is 150 ezer szállodai szobája évről évre ezrekkel gyarapodik az évi 21 615 kongresszus pedig már a szerencsejátékokkal egyenértékű bevételt jelent…és persze el ne felejtsük: minden egyes turista átlag 500 dollárt játszik el a póker vagy rulett asztaloknál. Las Vegas varázsa már régóta nem – csak – ez utóbbi….
Csúcsra jár az amerikai turizmus
Tavaly rekordszámban érkeztek látogatók az Egyesült Államokba. A 67 millió turista szintén csúcsnak számító 168 milliárd dollárt költött. Az amerikai turisztikai ipar éves konferenciáján merész terveket vázoltak: 2021-re 100 millió turista érkezésével számolnak.
Hódít a robotvilág
Itthon is nagy siker a Transformers, amelynek harmadik részét éppen ezekben a napokban kezdik vetíteni a mozikban, és persze a játékboltok is aratnak majd a robotjátékok forgalmazásával.
60 millió turista kereste fel az USA-t tavaly
Néhány évvel ezelőtt semmi jót nem ígértek az utazási vásárok szervezőinek. Az internet előretörésével ugyanis megkérdőjeleződött a nagy kiállítások értelme, hiszen - mint mondták akkor sokan – a világháló segítségével mindent el lehet intézni, ráadásul még utazni sem kell.
Kétszáz millió dollár turisztikai marketingre
Jelentős erőket mozgósít az amerikai turisztikai ipar az országimázsának erősítésére és a beutazók számának növelésére. A világviszonylatban is óriásinak számító 200 millió dolláros kampánytól azt várják, hogy tovább növekszik a turisztikai szolgáltatásokból származó jövedelem – ez tavaly már meghaladta a 144 milliárd dollárt.