Reklámfilm cikkek

Közönségdíjas a Master Good karácsonyi tévéreklámja
Az egyik szakmai portál közönségdíját vehették át.

George Clooney és a kávézás játékos oldala
A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner és Simone Ashley. A trió bemutatja a számtalan lehetőséget, amely a Vertuo kávékollekcióban rejlik, hogy végül mindenki megtalálja a stílusához illő kávét.

Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának
A Costa Cruises elindította új nemzetközi kampányát, a videó főszereplője Gerard Piqué, az FC Barcelona és a spanyol nemzeti válogatott hátvédje.

Új reklámfilm a tokaji borokról
Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.
110%-kal nőtt az utazási iroda forgalma a kisfilmjük után
Nem kellett hozzá más, mint szűk piros ruha és egy kis humor. Van, aki szerint a film olyan rossz, hogy már jó, egy azonban biztos: a reklám sikeresnek bizonyult.
A Jägermeister "ütős" reklámfilmet készített a magyar piacra
A Jägermeister az Allee mozijában mutatta be új reklámfilmjét, a vendégeket pedig előtte és utána is megvendégelte. A résztvevőket partibusszal szállították.
25 év után először készített tévéreklámot a Ryanair
A legújabb változásokról készült három különböző reklámszpot.
Itt az első reklámfilm az Operaháztól
A tavalyihoz hasonlóan idén tavasszal is imázskampánnyal jelentkezik a Magyar Állami Operaház. Az intézmény először készített reklámfilmet.

Díjat nyert az imázsfilmünk
A legjobb turisztikai reklámfilmek közé választották a „Hungary- World of Potencials” című turisztikai promóciós filmet a Nemzetközi Turisztikai Filmfesztiválon. A Magyarországnak járó elismerő plakettet és oklevelet 2011. november 11-én, a bécsi díszkiosztó ünnepségen vehették át a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének munkatársai.
Vadonatúj hétperces imázsfilm Magyarországról
Hétperces imázsfilm készült a közelmúltban a Külügyminisztérium megbízásából a soros EU-elnökségre való felkészülés jegyében. A filmet a több külföldi fesztiválon is díjazott Madarász Isti rendezte.