George Clooney és a kávézás játékos oldala

George Clooney és a kávézás játékos oldala 

A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner és Simone Ashley. A trió bemutatja a számtalan lehetőséget, amely a Vertuo kávékollekcióban rejlik, hogy végül mindenki megtalálja a stílusához illő kávét.
Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának

Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának 

A Costa Cruises elindította új nemzetközi kampányát, a videó főszereplője Gerard Piqué, az FC Barcelona és a spanyol nemzeti válogatott hátvédje.
Új reklámfilm a tokaji borokról

Új reklámfilm a tokaji borokról 

Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.

110%-kal nőtt az utazási iroda forgalma a kisfilmjük után 

Nem kellett hozzá más, mint szűk piros ruha és egy kis humor. Van, aki szerint a film olyan rossz, hogy már jó, egy azonban biztos: a reklám sikeresnek bizonyult.

A Jägermeister "ütős" reklámfilmet készített a magyar piacra 

A Jägermeister az Allee mozijában mutatta be új reklámfilmjét, a vendégeket pedig előtte és utána is megvendégelte. A résztvevőket partibusszal szállították.

25 év után először készített tévéreklámot a Ryanair 

A legújabb változásokról készült három különböző reklámszpot.

Itt az első reklámfilm az Operaháztól 

A tavalyihoz hasonlóan idén tavasszal is imázskampánnyal jelentkezik a Magyar Állami Operaház. Az intézmény először készített reklámfilmet. 
Díjat nyert az imázsfilmünk

Díjat nyert az imázsfilmünk 

A legjobb turisztikai reklámfilmek közé választották a  „Hungary- World of Potencials” című turisztikai promóciós filmet a Nemzetközi Turisztikai Filmfesztiválon. A Magyarországnak járó elismerő plakettet és oklevelet 2011. november 11-én, a bécsi díszkiosztó ünnepségen vehették át a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének munkatársai.

Vadonatúj hétperces imázsfilm Magyarországról 

Hétperces imázsfilm készült a közelmúltban a Külügyminisztérium megbízásából a soros EU-elnökségre való felkészülés jegyében. A filmet a több külföldi fesztiválon is díjazott Madarász Isti rendezte.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!