Idén tavasszal is indít imázskampányt a Magyar Állami Operaház. A tavalyi szlogent megtartva, de az eltérő vizualitású kreatívokon ezúttal is a Mátai és Végh Kreatív Műhely dolgozott.
Az intézmény életében újdonság, hogy először készítettek társadalmi célú reklámfilmet, amely az Operaház és az Erkel Színház közszolgálati tevékenységét, ezen keresztül a kultúra kiemelkedő jelentőségét szeretné kommunikálni. Az április közepén induló kampány a 2013/14-es évadot harangozza be, emellett a rezidens játszóhelyeket, műfajokat, és együtteseket is népszerűsíti.
{youtube|id=ZZJ2Yoia9e0}
A kampány vezérkreatívját a Carmen ihlette, ám a szpot nem pontosan az operáról szól, de használja a szereplőit, és a híres Habanera átiratát. „Az opera mese, az opera zene és tánc, ármány és szerelem és nekünk ezt kell elmondanunk most harminc másodpercben a lehető legizgalmasabban. A hangsúlyt inkább a gesztusokra helyeztük, kicsit teátrális, kicsit »túlrajzolt« szituációkat teremtettünk, nem elmesélni hanem éreztetni akartuk a Carment. A szpot öt apró jelenetből áll össze, amelyek valóban laza szerkezeti egységet alkotnak, de önmagukban is működnek, mert vizuálisan érdekesek, olykor talán borzongatóak, a legkevésbé sem hétköznapiak" - mondta el Gács Tamás rendező. A film mellett háromféle print kreatív is készült.
A Carmen-téma mellett további fotók is készültek, amelyeket a jövő évadot bemutató kalendáriumban és az online kommunikációban használnak majd. Ez a hét darabból álló sorozat a három premierhez - a Strauss-évet ünneplő operához, Az árnyék nélküli asszonyhoz, az Aranyecset című baletthez, és a gyerekeknek szánt Parázsfuvolácskához - készült fotó, illetve négy további műsoron lévő produkciót is megjelenítenek képben: az Anyegint, a Mefistofelét, az Arabellát és a Pillangókisasszonyt.
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.