Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának

A Costa Cruises elindította új nemzetközi kampányát, a videó főszereplője Gerard Piqué, az FC Barcelona és a spanyol nemzeti válogatott hátvédje.

A videó fő témája a fedélzeti élet, melyet Piqué tolmácsol, csatlakozva a két legutóbbi Costa Cruises-médiakampány sztárjához, Shakirához.

„A közösségi médiában folytatott új kampányunk célja, hogy megnyissa hajóinkat a nagyközönség előtt, és bemutassa a fedélzeti életet, mindazokkal a csodás dolgokkal együtt, amelyet hajóink kínálnak a velünk nyaraló vendégek számára. A kampány lefolytatását innovatív, trendi formában képzeltük el, ezért a videónak helyt adó közösségi médiumok nyelvét használtuk, és egy kivételes sztár, Gerard Piqué segítségére támaszkodtunk: egy olyan sztáréra, akit sikeres futballjátékosként az egész világon ismernek, ismerik nyitottságát és derűs természetét, mely tökéletes összhangban van hajóútjaink szellemiségével. A fedélzeti élet bemutatása lesz a záróakkordja annak az útnak, amelyet a tévés kampánnyal kezdtünk” – nyilatkozta Luca Casaura, a Costa Cruises Globális és Stratégiai Marketing részlegének rangidős alelnöke.

A Costa zászlóshajóján, a Costa Diademán forgatott videó egy tipikus napot mutat be napkeltétől napnyugtáig a Costa Crociere hajók fedélzetén, ahol különféle szituációkban látjuk Piquét. A spanyol játékosnak kivételes kihívásnak kell eleget tennie, modellként kell helytállnia 100 további, a hajó fedélzetén különféle jelenetekbe „fagyott” résztvevővel a háttérben.

Piqué a film főhőse, aki mozdulatlanul jelenik meg egy sor humoros szituációban: barátokkal tréfálkozik a központi medence mellett, szemrevételezi a központi átriumot a panorámás üvegliftből, az egyik balkonos kabinból kinézve gyönyörködik a kilátásban. A nézők Piquét követve felfedezhetik a gőzölgő Samsara Spa világát, ahol a futballjátékos relaxál kicsit, mielőtt elfogyasztana egy exkluzív vacsorát a Club étteremben.

A reklámfilm a kulisszák mögé is bepillant az Emerald Színházban: Piqué kikukucskál a színpadra a függöny felgördülését megelőző, feszült pillanatokban. Végezetül a Principe Nero bárba érkezünk, ahol Piqué a többi vendéggel bulizva befejezi a napot.

A Costa Cruises új digitális reklámkampánya az egyik legnépszerűbb online trendet követi. A kampányanyagok a Costa minden közösségimédia-csatornájára felkerülnek a világ minden táján, a Facebooktól a Twitteren át az Instagramig. A digitális kampány 15 és 30 másodperces, illetve 3 perces klipekből áll. A beharangozó időszakot is beleértve, a kampány egész nyáron tart.

{youtube|id=mMhSe32KvVI}


Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?