Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának

A Costa Cruises elindította új nemzetközi kampányát, a videó főszereplője Gerard Piqué, az FC Barcelona és a spanyol nemzeti válogatott hátvédje.

A videó fő témája a fedélzeti élet, melyet Piqué tolmácsol, csatlakozva a két legutóbbi Costa Cruises-médiakampány sztárjához, Shakirához.

„A közösségi médiában folytatott új kampányunk célja, hogy megnyissa hajóinkat a nagyközönség előtt, és bemutassa a fedélzeti életet, mindazokkal a csodás dolgokkal együtt, amelyet hajóink kínálnak a velünk nyaraló vendégek számára. A kampány lefolytatását innovatív, trendi formában képzeltük el, ezért a videónak helyt adó közösségi médiumok nyelvét használtuk, és egy kivételes sztár, Gerard Piqué segítségére támaszkodtunk: egy olyan sztáréra, akit sikeres futballjátékosként az egész világon ismernek, ismerik nyitottságát és derűs természetét, mely tökéletes összhangban van hajóútjaink szellemiségével. A fedélzeti élet bemutatása lesz a záróakkordja annak az útnak, amelyet a tévés kampánnyal kezdtünk” – nyilatkozta Luca Casaura, a Costa Cruises Globális és Stratégiai Marketing részlegének rangidős alelnöke.

A Costa zászlóshajóján, a Costa Diademán forgatott videó egy tipikus napot mutat be napkeltétől napnyugtáig a Costa Crociere hajók fedélzetén, ahol különféle szituációkban látjuk Piquét. A spanyol játékosnak kivételes kihívásnak kell eleget tennie, modellként kell helytállnia 100 további, a hajó fedélzetén különféle jelenetekbe „fagyott” résztvevővel a háttérben.

Piqué a film főhőse, aki mozdulatlanul jelenik meg egy sor humoros szituációban: barátokkal tréfálkozik a központi medence mellett, szemrevételezi a központi átriumot a panorámás üvegliftből, az egyik balkonos kabinból kinézve gyönyörködik a kilátásban. A nézők Piquét követve felfedezhetik a gőzölgő Samsara Spa világát, ahol a futballjátékos relaxál kicsit, mielőtt elfogyasztana egy exkluzív vacsorát a Club étteremben.

A reklámfilm a kulisszák mögé is bepillant az Emerald Színházban: Piqué kikukucskál a színpadra a függöny felgördülését megelőző, feszült pillanatokban. Végezetül a Principe Nero bárba érkezünk, ahol Piqué a többi vendéggel bulizva befejezi a napot.

A Costa Cruises új digitális reklámkampánya az egyik legnépszerűbb online trendet követi. A kampányanyagok a Costa minden közösségimédia-csatornájára felkerülnek a világ minden táján, a Facebooktól a Twitteren át az Instagramig. A digitális kampány 15 és 30 másodperces, illetve 3 perces klipekből áll. A beharangozó időszakot is beleértve, a kampány egész nyáron tart.

{youtube|id=mMhSe32KvVI}


WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben

WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben 

A WARC módosított előrejelzése szerint a globális hirdetési kiadásokat 19,8 milliárd dollárral csökkentették az emelkedő makrogazdasági bizonytalanságok miatt.
Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján

Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján 

A tavaszi szünetben 36 százakékkal több magyar száll repülőre, mint tavaly.
Látványos fesztivál Máltán

Látványos fesztivál Máltán 

A Nemzetközi Tűzijáték Fesztivál áprilisban visszatér Máltára.
Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában

Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában 

Egy legenda szerint a lengyelországi helynek magyar kötődése is van.
A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban

A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban 

A sorozatos demonstrációk következtében a török hatóságok szigorú intézkedéseket vezettek be, többek közt utazási korlátozásokat rendeltek el Isztambulba és onnan kifelé.
Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket!

Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket! 

Péntek hajnalban két rendkívül erős földrengés is megrázta Délkelet-Ázsiát. A thaiföldi Bangkokban összedőlt egy épülő 30 emeletes toronyház, de külföldi turisták nem kerültek veszélybe.
Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL

Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL 

Erős, 7,7-es erősségű földrengés rázta meg pénteken Délkelet-Ázsiát. 
Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA

Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA  

Jön az ETA, vagyis az elektronikus utazási engedély, és máris emelik az árát.
OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen

OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen 

Az OTP Travel rendhagyó rendezvényén mutatta be viszonteladói partnereinek a 2025. évi utazási katalógusát.
Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért

Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért 

Mindhárom alkotótól „művészeti javaslatokat” rendelnek, és ezek alapján dönt majd a kuratórium arról, hogy kire vagy kikre bízzák az úgynevezett Dicsőség homlokzat elkészítését.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.