A skót Thorne Travel utazási iroda forgalma 110%-kal emelkedett, miután nyilvánosságra hozták promóciós videójukat. A tulajdonos, Shona Thorne elmondta, hogy épp szabadságra ment volna, de el kellett halasztania üdülését, annyi érdeklődő érkezett hozzájuk.
A filmben az iroda munkatársai vonulnak végig a skót város, Kilwinning főutcáján testhezálló, piros ruhában, modern klubzene kíséretében. Shona Thorne a Virgin Airways-lányokhoz hasonlítja őket, ám azt is hozzáteszi, hogy az iroda alkalmazottai sokkal „valódibbak”, mint az amerikai légitársaság kampányfilmjének szereplői, és a reklám a humornak sincs híján.
{youtube|id=yyl4U8RvkQU}
„A foglalás drasztikus megugrása mellett sokan jöttek be hozzánk virággal, üdvözlőkártyával és kis ajándékokkal, mondván, nagyon örülnek annak, hogy ekkora nyilvánosságot kapott kis városuk” – emelte ki Thorne. A videót ugyanis rövid idő alatt mintegy 700.000 ember látta. „Még Ausztráliában és Új-Zélandon is írnak rólunk, és a világ minden részéről kapunk e-maileket, melyekben a levélírók kifejezik, hogy mennyire tetszett nekik a videó” – tette hozzá a tulajdonos.
Forrás: Daily Mail