110%-kal nőtt az utazási iroda forgalma a kisfilmjük után

Nem kellett hozzá más, mint szűk piros ruha és egy kis humor. Van, aki szerint a film olyan rossz, hogy már jó, egy azonban biztos: a reklám sikeresnek bizonyult.

A skót Thorne Travel utazási iroda forgalma 110%-kal emelkedett, miután nyilvánosságra hozták promóciós videójukat. A tulajdonos, Shona Thorne elmondta, hogy épp szabadságra ment volna, de el kellett halasztania üdülését, annyi érdeklődő érkezett hozzájuk.

A filmben az iroda munkatársai vonulnak végig a skót város, Kilwinning főutcáján testhezálló, piros ruhában, modern klubzene kíséretében. Shona Thorne a Virgin Airways-lányokhoz hasonlítja őket, ám azt is hozzáteszi, hogy az iroda alkalmazottai sokkal „valódibbak”, mint az amerikai légitársaság kampányfilmjének szereplői, és a reklám a humornak sincs híján.

{youtube|id=yyl4U8RvkQU}

„A foglalás drasztikus megugrása mellett sokan jöttek be hozzánk virággal, üdvözlőkártyával és kis ajándékokkal, mondván, nagyon örülnek annak, hogy ekkora nyilvánosságot kapott kis városuk” – emelte ki Thorne. A videót ugyanis rövid idő alatt mintegy 700.000 ember látta. „Még Ausztráliában és Új-Zélandon is írnak rólunk, és a világ minden részéről kapunk e-maileket, melyekben a levélírók kifejezik, hogy mennyire tetszett nekik a videó” – tette hozzá a tulajdonos.

Forrás: Daily Mail


Ajándék közösségi program Bécsben

Ajándék közösségi program Bécsben 

Bécs újabb lépést tesz az ifjúság bevonása és a társadalmi egyenlőség erősítése felé.
Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre

Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre 

Bár a magyarok többsége idén is készül nyaralni, a pihenés célja, hossza és gyakorisága már igen változatos képet mutat.
Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok

Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok  

A többség igyekszik a nyári pihenést úgy megszervezni, hogy a pénzügyi lehetőségek összhangban legyenek a nyaralási elképzelésekkel.
Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval

Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval 

Hatalmas gáz- és hamuoszlop tört a magasba az olasz sziget felett.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.